از زمانی که ماسک توییتر را خرید، دستخوش تغییرات زیادی شده است. اکنون صحبت از Twitter 2.0 است که توسط رئیس جدید توییتر، لیندا یاکارینو، اعلام شد. او ماه گذشته در یک سری توییت توضیح داد: «تویتر در حال ماموریت تبدیل شدن به دقیق ترین منبع اطلاعات بلادرنگ جهان و یک میدان شهر جهانی برای ارتباطات است. این یک وعده توخالی نیست.»

توییتر 2.0 در تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط آندریا کانوی منعکس شده است. آندریا یک طراح در توییتر است و تصویری را در توییتر به اشتراک گذاشت که رابط کاربری جدید را با جزئیات توییت نشان می دهد. این نشان می‌دهد که چگونه کاربران می‌توانند پاسخ‌هایی را که کاملاً شبیه Reddit یا فیس‌بوک هستند مدیریت کنند. یک منوی کشویی ظاهر می شود که می گوید “معروف ترین پاسخ ها”.

ماکت نشان داده شده در تصویر ظاهری ندارد اما نشانک ها را نشان می دهد. از آنجایی که این یک مدل است، احتمالاً قبل از انتشار عمومی تغییراتی ایجاد خواهد شد. بعد پست نیز در ماکت تغییر کرده است که بسیار چشمگیر به نظر می رسد.

توییتر اخیراً تغییرات شدیدی مانند محدودیت سرعت برای کاربران ایجاد کرده است که کاربران با آن موافق نیستند. و اخیراً به اشتراک گذاشت که الزامات برنامه اشتراک درآمد تبلیغاتی برای سازندگان کوچک بسیار زیاد است. با وجود رقابت فزاینده در بازار، دستخوش تغییرات اساسی شده است، اما واکنش کاربران به توییتر 2.0 جالب است.

در اخبار مرتبط، توییتر یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در جهان است که به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌های کوتاهی به نام «توییت» با حداکثر ۲۸۰ کاراکتر ارسال کنند (که اخیراً به مشترکان توییتر آبی تغییر یافته است). این توییت‌ها می‌توانند شامل متن، عکس، ویدیو و لینک به وب‌سایت‌های دیگر باشند. توییتر به دلیل ماهیت زمان واقعی خود شناخته شده است، و آن را به یک پلت فرم محبوب برای اخبار فوری، بحث های عمومی و نظرات اجتماعی تبدیل می کند.

این به ابزاری مهم برای افراد و سازمان‌ها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات، ارتباط با دیگران و مشارکت در گفتگو در مورد طیف گسترده‌ای از موضوعات تبدیل شده است. کاربران همچنین می‌توانند توییت‌های دیگر کاربران (یا توییت‌های خودشان) را نشانه‌گذاری کنند تا بعداً بررسی شوند. بر اساس آخرین به روز رسانی توییتر، کاربران iOS اکنون می توانند تعداد افرادی که توییت های خود را تگ کرده اند را پیگیری کنند.

منبع

به این پست امتیاز دهید