مزایای خرید فرش وینتیج

فرش های وینتیج و کهنه نما دارای مزایای زیادی هستند که به شما در خرید آنها کمک می کنند، در لیست زیر به چند مورد از مزایایی که یک فرش وینتیج نسبت به سایر فرش ها دارد اشاره کردیم:

  • طراحی خاص و منحصر به فرد تکرار نشدنی
  • دوام و ماندگاری بالای فرش
  • استفاده از نخ ویسکوز طبیعی
  • قیمت مناسب و امکان خرید اقساطی

طراحی خاص و تکرار نشدنی

یکی از اصلی ترین ویژگی های فرش کهنه نما طرح و ظاهری منحصر به فرد و خاص است. این فرش ها با استفاده از تکنیک های طراحی فرش خاصی بصورت وینتیج و کهنه نما بافته میشوند. فرش وینتیج در سال های اخیر ابتدا در اروپا و سپس در کشورهای دیگر طرفداران زیادی پیدا کرد و رفته رفته بسیاری از سلایق ایرانی نیز به سمت خرید فرش وینتیج و کهنه نما رفت. از مهمترین ویژگی هایی که باعث شده است که فرش وینتیج از زیباترین و محبوب ترین فرش ها باشد خاص بودن و عدم تکراری شدن آنها در طی سالیان سال است.

دوام و ماندگاری بالای فرش

فرش های وینتیج با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های بافت فرش دنیا یعنی دستگاه های بافت فرش واندویل بلژیک بافته میشوند و از تراکم و تعداد شانه بالایی برخوردار هستند. ماندگاری و دوام فرش های وینتیج به دلیل نوع طرحی که دارند و همچنین بافت متراکمی که دارند بالاست و میتوان از آنها تا سالها برای خانه خود استفاده نمود.

نخ ویسکوز طبیعی

در سالهای گذشته نخ های مختلفی وارد بازار فرش ماشینی شده است، از نخ های پلی استر و BCF گرفته تا نخ های تمام آکریلیک و نخ ویسکوز و نخ بامبو که این دو جزو نخ های مصنوعی محسوب نمیشوند و جزو نخ های تهیه شده از الیاف طبیعی هستند.

نخ ویسکوز نوعی نخ است که در بافت فرش وینتیج استفاده شده است، این نخ باعث لطافت، نرمی و زیبایی بیشتر فرش شده است و جلوه ای دیگر به فرش وینتج بخشیده است. شاید جالب باشد بدانید که فرش های وینتیج فرش مانلی بصورت گل برجسته بافته میشوند و حس لمس بهتری نسبت به فرش های وینتیج ساده دارند.

قیمت مناسب و خرید اقساطی

تهیه فرش وینتیج با قیمتی مناسب و شرایط خرید اقساطی با فروش اقساطی فرش مانلی دیگر سخت نیست و به راحتی میتوانید با انتخاب کد طرح و رنگ مدنظر فرش خود و ارسال آن در بخش خرید اقساطی فرش و پیوست مشخصات هویتی احراز هویت شده و با استفاده از چک معتبر خرید خود را به آسانی انجام دهید.