خرید بک لینک چیست و چگونه می توان آن را تهیه کرد؟

سایت های زیادی هستند که کار خرید و فروش بک لینک را انجام می دهند. مثل سایت تربیون,محمد جانبلاغی و راش وب. شما می توانید حتی برای خرید بک لینک از سایت های خارجی همچون : backlinko,Janbalaghi,Moz که سایت های معتبری در زمینه بک لینک سازی هستند.

از آنجا که کاربران تمایل دارند بیشتر روی لینک‌هایی که به صورت متمایز در یک خرید بک لینک صفحه قرار داده شده‌اند کلیک کنند، بعضی لینک‌ها روی یک صفحه اعتبار بیشتری نسبت به خرید بک لینک بقیه منتقل می‌کنند.

بیل اسلاوسکی(Bill Slawski) موسس SEO by the sea در این باره می‌گوید:

«اگر لینکی در قسمت محتوای اصلی یک صفحه خرید بک لینک قرار داده شود و از فونت و رنگی برای آن استفاده شود که باعث شود احتمال کلیک کاربر روی آن بیشتر باشد، آن لینک می‌تواند اعتبار زیادی به دریافت کننده‌اش انتقال دهد. اما اگر یک لینک طوری باشد که احتمال کلیک روی آن کم باشد، مثلا خرید بک لینک در فوتر یک صفحه قرار داشته باشد، یا از فونت و رنگ یکسان با سایر متن برخوردار باشد، احتمالا اعتبار کافی با خودش به همراه نخواهد آورد»

پس باید این ویژگی را برای بک‌لینک‌های خود در نظر داشته باشید. خرید بک لینک در سایت محمد جانبلاغی و برای خرید بک لینک قوی برای سایت تان اقدام کنید. اگر قرار است سایتی لینک شما را در فوتر یکی از صفحاتش قرار دهد و یا همراه با 50 لینک دیگر، در سایدبارش بگذارد، احتمالا بهتر است به دنبال موقعیت‌های بهتری بگردید.

متن لینک
متن لینک یا همان خرید بک لینک انکر تکست (Anchor Text) به کلمات قابل کلیکی گفته می‌شود که یک بک‌لینک را تشکیل می‌دهند.

گوگل می‌گوید که کلماتی که لینک روی آن‌ها قرار داده می‌شود، روی رتبه‌بندی تاثیر دارد. با این حال، مطالعات نشان داده است که ارتباط بین متن لینک و رتبه‌ی سایت دریافت‌کننده لینک آنچنان قوی نیست. خرید بک لینک بنابراین با وجود اهمیتی که متن لینک دارد، اهمیتش برای رتبه‌بندی به اندازه دیگر فاکتورها نیست. انتخاب متن مناسب بر اساس تحقیق کلمات کلیدی یک روش موثر و مناسب است.

مطالعه بیشتر: خرید بک لینک تحقیق کلمات کلیدی چیست و چگونه باید انجام شود؟ راهنمای کامل

ویژگی های بک لینک خوب
انواع بک لینک
تفاوت بک لینک فالو و نوفالو
لینک‌های NoFollowed معمولا تاثیری روی رتبه‌ی دریافت کننده لینک ندارند، اگرچه در مواردی ممکن است داشته باشند.

با توجه به این‌که فرآیند لینک‌سازی زمان و انرژی زیادی نیاز دارد، خرید بک لینک بهتر است که تمرکزتان روی دریافت لینک‌های Followed بگذارید. اما اگر لینک NoFollowed هم گرفتید، ضرری ندارد. این لینک‌ها هم ممکن تاثیرات مثبتی، هرچند کوچک روی رتبه سایتتان داشته باشند. چگونه بک لینک دریافت کنیم؟ خرید بک لینک داشتن لینک‌های فالو در کنار لینک‌های نوفالو یک ویژگی طبیعی برای لینک پروفایل هر سایتی است.

تفاوت-لینک-فالو-و-نوفالو-چیست
به مجموع بک لینک‌های یک سایت لینک پروفایل می‌گویند.

روش بررسی بک‌لینک‌های یک سایت
دو راه برای بررسی بک‌لینک‌های یک سایت یا صفحه وجود دارد که در ادامه به تشریح آن‌ها خواهیم پرداخت. روش اول با استفاده از گوگل خرید بک لینک سرچ کنسول است که تنها برای سایتی که متعلق به خودتان است کاربرد دارد. برای بررسی بک‌لینک‌های سایت‌های دیگر که به شما تعلق ندارند، باید از روش دوم استفاده کنید.

بررسی بک‌لینک‌ها در گوگل سرچ کنسول
گوگل سرچ کنسول ابزاری رایگان برای کسب اطلاعات درباره خرید بک لینک عملکرد کلی یک سایت و ترافیک ارگانیک آن است. کافی است که در آن ثبت نام کنید و مالکیت سایت خود را ثابت کنید.

با ورود به این ابزار، روی قسمت Links کلیک کنید. عددی که در زیر External Links نمایش داده می‌شود، تعداد بک‌لینک‌هایی است که خرید بک لینک به سایتتان داده شده است. با کلیک روی EXPORT EXTERNAL LINKS در گوشه‌ی بالا سمت راست صفحه می‌توانید لیست کامل بک لینک‌ها را دریافت کنید.

نحوه مشاهده بک لینک‌ها در گوگل سرچ کنسول
دانلود لیست کامل بک لینک ها در گوگل سرچ کنسول
بطور کلی در این قسمت از گوگل سرچ کنسول سه گزارش وجود دارد:

Top Linked Pages: صفحاتی که بیشترین لینک‌ها را روی سایت شما دارند.
Top Linking Sites: سایت‌هایی که بیشترین لینک‌ها را به سایتتان دارند.
Top Linking Text: کلماتی که بیشترین کاربرد را برای ایجاد لینک داشته‌اند.
اگر در استفاده از گوگل سرچ کنسول تازه وارد خرید بک لینک هستید، با گزارش Top Linked Pages شروع کنید. با کلیک روی هرکدام از URLها، می‌توانید لیست سایت‌هایی که به آن آدرس لینک داده‌اند را ببینید. سپس روی هرکدام از این سایت‌ها کلیک کنید تا صفحه‌ای که از آن به خرید بک لینک شما لینک داده شده است را مشاهده کنید.

مطالعه بیشتر: گوگل سرچ کنسول چیست؟ آموزش ۰ تا ۱۰۰ گوگل سرچ کنسول

بررسی بک‌لینک‌ها با استفاده از یک ابزار تخصصی
در رقابت برای ساختن بک‌لینک‌های بهتر و بهبود رتبه در نتایج جستجو، خرید بک لینک باید تحلیل مناسبی از وضعیت رقبایتان داشته باشید. اگر بخواهید بک‌لینک‌های سایت‌های رقیبتان را ببینید، نمی‌توانید از گوگل سرچ کنسول استفاده کنید.

برای بررسی بک‌لینک‌های هر سایتی خرید بک لینک (حتی سایت‌هایی که متعلق به شما نیست) می‌توانید از ابزارهایی مانند Ahref Backlink Checker و یا Moz و Janbalaghi استفاده کنید. کافی است که در این ابزار ثبت نام کنید و آدرس URL مورد نظرتان را در این ابزار وارد کنید.

مشاهده بک لینک های سایت فارس نیوز در ابزار ماز
مشاهده بک لینک های سایت فارس نیوز در ابزار ماز
تعداد خرید بک لینک کل بک‌لینک‌های آن آدرس URL به همراه تعداد دامنه‌های واحدی که به آن آدرس لینک داده‌اند را مشاهده خواهید کرد. همچنین 100 بک‌لینک برتر آن آدرس برای شما نمایش داده خواهد شد.

چطور می‌توان بک‌لینک بیشتری گرفت؟

شما می توانید با مراجعه به سایت محمد جانبلاغی در قسمت خرید بک لینک محمد جانبلاغی کلیک کنید و اقدام به خرید بک لینک pbn کاملا قدرتمند و حرفه ای برای سایت تان کنید.
اکنون با مفهوم بک لینک اشنا شده‌اید و اهمیت آن و ویژگی‌های یک بک لینک خوب را آموختید. در ادامه به روش‌های مختلف دریافت بک لینک می‌پردازیم. نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید خرید بک لینک این است که تعداد بک‌لینک مهم نیست و مساله مهم‌تر کیفیت بک‌لینک‌ها است.

سه خرید بک لینک راه برای داشتن بک‌لینک بیشتر وجود دارد: ایجاد بک لینک، به دست آوردن بک لینک، و یا ساخت بک لینک.

به دست آوردن بک‌لینک
این حالت زمانی رخ می‌دهد که کسی محتوای خرید بک لینک شما را از طریق جستجو، شبکه‌های اجتماعی یا راه‌های دیگر پیدا کند و سپس تصمیم بگیرد به محتوای شما لینک بدهد. خرید بک لینک به عبارت دیگر، بک‌لینک‌هایی که به این روش به دست می‌آیند، ارگانیک (طبیعی) هستند.

منبع : https://percept.ir/@poramanij/خرید-بک-لینک-7LZaf