ناتینگ برای طراحی جذاب و چشم‌نواز کردن محصولات خود، از سوئدی‌ها کمک گرفته است. در همین راستا این شرکت در ۲۵ فوریه ۲۰۲۱، با شرکت سوئدی teenage engineering وارد همکاری شد. در واقع می‌توان گفت زبان طراحی محصولات جذاب ناتینگ برعهده‌ی مهندسان سرزمین واکینیگ‌هاست.

کارل پی چرا شرکت جدیدش را Nothing نام‌گذاری کرده است؟

کلمه Nothing به معنای هیچ‌چیز است و کارل پی پس‌از راه‌اندازی شرکت جدیدش، این نام را انتخاب کرد. البته تاکنون دلیل مشخصی برای انتخاب نام این شرکت وجود ندارد.

شایعات بسیاری در این‌باره وجود دارد. بر همین اساس، برخی از شنیده‌ها حاکی از آن است که کارل پی با مشورت خواهرش، این اسم را برای شرکت جدیدش انتخاب کرده است. حتی گفته می‌شد کارل پی در ابتدا قرار بود شرکت جدیدش را Next یا Stone نام‌گذاری کند اما خواهرش با انتخاب این نام‌ها موافق نبوده است.

اولین محصولات ناتینگ

ناتینگ هنوز در ابتدای راه قرار دارد و هنوز دهه اول فعالیت خود را پشت سر نگذاشته است. از این رو، این شرکت لندنی تاکنون فقط چند محصول معدود روانه بازار کرده است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

اولین محصول؛ هدفون بی‌سیم

عرضه محصولات ناتینگ به بازار با یک هدفون بی‌سیم به نام ایر وان ناتینگ آغاز شد. این شرکت، ایرباد خود را با هدف رقابت با محصولات مشابه سایر برند‌ها و کسب بخشی از سهم بازار، در ۲۷ ژوئیه ۲۰۲۰ به بازار معرفی کرد.