شرکت در دوره های زبان انگلیسی را از کجا شروع کنیم؟

اولین قدم این است که تعیین کنید کدام یک از دوره ها برای سطح زبان شما و همچنین شرایط شما مناسب است. آموزشگاه زبان ایرانیان برگزار کننده انواع کلاس های حضوری، آنلاین، فشرده و … می باشد. با اساتید مجرب و متخصص همچنین سایت این آموزشگاه امکان مشاوره رایگان را برای افرادی که قصد درخواست آموزش را دارند فراهم می کند. بنابراین با مراجعه به این مرکز می توانید دوره مورد نیاز خود را بیابید.

این موسسه دوره فشرده انگلیسی خود را به صورت حضوری و آنلاین برگزار می کند تا تمامی زبان آموزان بتوانند از آن بهره مند شوند و مهارت های زبانی خود را تقویت کنند. دوره های فشرده این موسسه به صورت نیمه خصوصی برگزار می شود تا دانشجویان بتوانند با تمرکز بهتری روی نقاط ضعف خود کار کنند.

تعداد جلسات کلاس در دوره های فشرده بیشتر از کلاس های زبان معمولی است و این به شما کمک می کند هر روز و ساعت های بیشتری در هفته با زبان سر و کار داشته باشید، بنابراین مشکلی در فراموشی زبان ندارید و می توانید سریعتر پیشرفت کنید.

جهت تماس با آموزشگاه و دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره های 02126132159 – 02122810482 و یا از طریق واتساپ با شماره 09904876800 تماس حاصل فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کلیه دوره های این آموزشگاه به وب سایت مراجعه کنید.

آموزشگاه زبان ایرانیان برای افرادی که عجله ای برای یادگیری زبان انگلیسی ندارند و می خواهند از پایه شروع کنند دوره های حضوری و آنلاین برگزار می کند. برای شرکت در این دوره های آموزشگاهی مانند دوره فشرده ایشان ابتدا سطح را مشخص کرده و سپس در کلاس مربوطه ثبت نام می کنید.

این آموزشگاه کلاس های زبان خود را در گروه های سنی مختلف برگزار می کند تا با توجه به سن و نیاز زبان آموزان مطالعه کامل و برنامه ریزی شده ای برای آنها در نظر گرفته شود.

موسسه زبان ایرانیان دوره های آموزشی آنلاین نیز دارد که به زبان آموزان امکان انتخاب روز و ساعت را می دهد. منابع مورد استفاده در این مرکز در بالاترین سطح بین المللی می باشد که در کنار اساتید مجرب به سرعت مهارت شما را تقویت می کند.

دوره های آنلاین زبان ایرانی یکی از پرطرفدارترین دوره های آنلاین موجود است که از سطوح مبتدی تا پیشرفته برای گروه های سنی مختلف برگزار می شود.

تعداد جلساتی که برای آموزش زبان انگلیسی نیاز دارید به سطح زبان و همچنین سرعت یادگیری شما بستگی دارد، اما در این مرکز برنامه ریزی دقیق و منظمی برای به حداکثر رساندن اثربخشی زبان آموزان برنامه ریزی شده است.