آژانس واچ راجکس در 22 ژوئن دومین رویداد اختصاصی خود را با نام Convert2 با محوریت CRO (بهینه سازی نرخ تبدیل) در هتل قلب تهران برگزار کرد. در این رویداد 6 نفر از متخصصان و فعالان برجسته حوزه دیجیتال مارکتینگ حضور داشتند که به بحث CRO و ایجاد جریان های مالی در سازمان پرداختند.

مهرداد نظری، استراتژیست دیجیتال مارکتینگ در آژانس راجکس در ابتدای این مراسم به معرفی فلسفه Convert و دلیل برگزاری این رویدادهای تخصصی پرداخت. وی Convert را فضایی برای هم افزایی دانش در بین بازاریابان دیجیتال می داند و مسئولیت اجتماعی راجکس برای پرکردن خلأهای موجود در حوزه دیجیتال مارکتینگ را دلیل برگزاری این رویدادها عنوان کرد.

ارسلان ابراهیمی مدیر بازاریابی دیجیتال خودرو 45 در اولین سخنرانی خود به موضوع ذهنیت CRO پرداخت. وی در ابتدای سخنان خود به اهمیت CRO و دو مدل موثر برای پیاده سازی آن در کسب و کار اشاره کرد. ابراهیمی سپس به 6 سوال کلیدی که مخاطبان هنگام ورود به سایت و رسیدن به مرحله فروش از خود می پرسند اشاره کرد و معتقد است که پاسخ به این سوالات نقش اساسی در بهبود نرخ تبدیل دارد.

حمیدرضا سلیمانی، مدیر بازاریابی سباویژن در دومین سخنرانی به موضوع داستان گویی در CRO پرداخت. وی در این سخنرانی مشتری را به عنوان قهرمان داستان کسب و کار و خود کسب و کار را به عنوان مربی و راهنمای داستان معرفی کرد.

در میزگرد رویداد Convert2، علی هرکانا، محسن رهبرنیا، مجید منوچهری و ارسلان ابراهیمی با مدیریت آرش سروری به بحث جریان های مالی و جایگاه CRO ها در سازمان ها پرداختند.

در این پنل، علی کارحنا، رئیس خانه خلاق در Financial Planet، بر اهمیت فرهنگ سازمانی برای تقویت CRO تاکید کرد. مجید منوچهری، مدیر ارشد درآمد شرکت اسمارت تک به موضوع شرح وظایف CRO و آینده شغلی پرداخت. محسن راهبرنیا همچنین به اهمیت شناخت مخاطب و مشکل آنها در CRO و افزایش جریان مالی اشاره کرد.

در ادامه مراسم رضا مهدوی مشاور بازاریابی با ارائه موضوع برندینگ و ریبرندینگ و تاثیر آنها در رشد و تحول یک سازمان به جمع حاضران پیوست. درسا رشتی، مدیرعامل آژانس راجکس سپس جزئیات تغییر برند راجکس را ارائه کرد. وی در این سخنرانی به لزوم وجود آژانس نظارتی در اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ و از دیدگاه خود آژانس نظارتی با نظارت بر کار کارشناسان، مشاوره، ارائه گزارش های دقیق به کارفرمایان و ساده سازی شرایط سخت اشاره کرد. مرجع و مترجم ارائه شده در بین کارفرمایان و کارشناسان.

مراسم Convert2 با استندآپ کمدی ابوطالب حسینی و اهدای هدایایی به مهمانان به پایان رسید.

آژانس راجکس با برگزاری این رویداد گامی دیگر در جهت ارتقای سطح دانش و تجربه جامعه متخصصان بازاریابی دیجیتال برداشت. این آژانس در نظر دارد با ادامه برگزاری رویدادهای Convert، سایر زمینه های مورد توجه جامعه بازاریابی دیجیتال را بررسی و به چالش بکشد.

برای پیگیری این رویدادها و کسب اطلاعات بیشتر در مورد آژانس راجکس واچ، به وب سایت یا صفحه اینستاگرام راجکس مراجعه کنید.

به این پست امتیاز دهید