پیش از کنفرانس WWDC 2024، اپل یک رویداد ویژه به نام “Let Loose” را در 7 می (18 می) برگزار خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که همزمان مراسمی در لندن نیز برگزار شود. جزئیات زیادی در مورد آنچه در لندن اتفاق خواهد افتاد منتشر نشده است، اما ممکن است فقط یک کنفرانس مطبوعاتی برای خبرنگاران بریتانیایی باشد تا محصولات جدید این شرکت را از نزدیک ببینند. شاید علاوه بر آیپدهای جدید و چند گجت، هدست ویژن پرو نیز برای عرضه در بریتانیا در رویداد لندن رونمایی شود.

به گزارش ایندیپندنت، ظاهرا اپل محصولات جدید خود را در لندن معرفی خواهد کرد. پیش از این، مینگ چی کو، تحلیلگر اپل گفته بود که انتظار دارد اپل هدفون های Vision Pro خود را قبل از کنفرانس توسعه دهندگان WWDC که در 10 ژوئن آغاز می شود، در کشورهای دیگر عرضه کند.

در WWDC، اپل احتمالاً از visionOS 2 نیز رونمایی خواهد کرد و منطقی است که این هدست قبل از آن به صورت بین المللی عرضه شود، در حالی که بریتانیا یکی از 9 کشوری است که انتظار می رود این هدست در آن عرضه شود. بنابراین ممکن است پس از رویداد “Let Loose” شاهد عرضه Vision Pro در بریتانیا باشیم.

اپل احتمالاً رویدادی را در لندن نیز برگزار خواهد کرد

رویداد Let Loose 28 اردیبهشت ساعت 17:30 به وقت ایران برگزار می شود. در این رویداد قرار است دو مدل آیپد پرو جدید، دو مدل آیپد ایر جدید، نسل جدید اپل پنسل و کیبورد جادویی معرفی شوند. اپل همچنین این رویداد را به صورت زنده در وب سایت رسمی خود پوشش خواهد داد.

اپل جزئیات زیادی از این رویداد اعلام نکرده است اما با توجه به پوستر آن می توان حدس زد که باید منتظر تبلت های جدید این شرکت باشیم. با این حال، تمام این اطلاعات فقط حدس و گمان است و باید منتظر رویداد باشیم و شاید شاهد برنامه های اپل برای توزیع بین المللی هدست ویژن پرو و ​​معرفی تبلت های جدید باشیم.