Samsung Networks با همکاری MediaTek به نقطه عطف مهمی در سرعت آپلود 5G دست یافته است. این شرکت‌ها آزمایش‌های گسترده‌ای را در آزمایشگاه سامسونگ در سوون، کره جنوبی انجام دادند و توانایی‌های تلاش‌های مشترک خود را نشان دادند.

دستاورد انقلابی شامل استفاده از شبکه 5G مستقل با 2CC CA (Carrier Aggregation) و باند C با فناوری MIMO است. شبکه های سامسونگ از رادیوهای C-Band Massive MIMO، واحد توزیع شده مجازی (vDU) و هسته 5G برای آزمایش استفاده می کند. مدیاتک یک دستگاه آزمایشی مجهز به چیپست جدید CPU مبتنی بر M80 ارائه کرد که از سه آنتن (1900 مگاهرتز، 3.7 گیگاهرتز و 3.7 گیگاهرتز) در یک کانال استفاده می کند. آنها با هم به سرعت آپلود باورنکردنی 363 مگابیت بر ثانیه دست یافتند که نزدیک به حد تئوری این تنظیمات است.

این پیشرفت تکنولوژیکی نوید بزرگی را برای محصولات مصرفی آینده دارد زیرا سرعت آپلود شبکه را به میزان زیادی افزایش می‌دهد که عامل مهمی در انواع برنامه‌ها است. فعالیت‌هایی مانند پخش زنده ویدیوی HD، کنفرانس ویدیویی در حال حرکت، و بازی‌های چندنفره با شبکه‌هایی که چنین سرعت آپلود بالایی دارند، عملکرد روان‌تری را تجربه خواهند کرد.

دونگ وو لی، رئیس گروه راه حل های فناوری در شبکه سامسونگ، هیجان خود را در مورد این دستاورد و پتانسیل آن برای دستگاه های مصرف کننده ابراز کرد. سرعت بالای Uplink فرصت های جدیدی را به ارمغان می آورد و تجربه کاربر را متحول می کند. لی بر تعهد سامسونگ و مدیاتک به بهبود شبکه های مشتریان خود با استفاده از پیشرفته ترین فناوری موجود تاکید کرد.

در اخبار مرتبط قبل از رویداد مورد انتظار Galaxy Unpacked، تصاویر زنده از Galaxy Z Fold 5 به صورت آنلاین منتشر شده است. تصاویر فاش شده که توسط افشاگر صنعتی احمد کوادر به اشتراک گذاشته شده است، نگاهی به لولای بازطراحی شده و تنظیمات دوربین عقب گوشی ارائه می دهد.

یکی از پیشرفت های قابل توجهی که توسط تصاویر فاش شده فاش شده است، عدم وجود فاصله قابل توجه بین دو نیمه Galaxy Z Fold 5 است. این یک پیشرفت بزرگ نسبت به نسل های قبلی سری Galaxy Z Fold است. به نظر می‌رسد سامسونگ از لولای قطره‌ای جدید استفاده کرده است، مشابه آنچه در سایر گوشی‌های تاشو دیده می‌شود، که شکاف را از بین می‌برد و چین‌های روی صفحه‌نمایش داخلی را به حداقل می‌رساند.

تصاویر فاش شده همچنین سیستم دوربین پشتی گلکسی زد فولد 5 را نشان می دهد. این گوشی مطابق با نسل قبلی خود یعنی گلکسی زد فولد 4، سه دوربین در پشت دارد. با این حال، سامسونگ تغییری در موقعیت فلاش LED ایجاد کرده است که اکنون در سمت راست سنسورهای دوربین قرار دارد. همچنین بهبودهایی در دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر وجود دارد.

علاوه بر سیستم دوربین، تصاویر چندین ویژگی کلیدی گلکسی زد فولد 5 را نشان می‌دهند. پایین گوشی یک بلندگو، پورت USB نوع C و یک میکروفون را نشان می‌دهد. سه میکروفون و یک بلندگوی دیگر در بالا وجود دارد که نشان‌دهنده سیستم بلندگوی استریو است که در مجموع با چهار میکروفون تقویت می‌شود.

برای دریافت جزئیات بیشتر باید منتظر رونمایی برند کره ای از محصول جدید و پایان دادن به شایعات باشیم.

منبع

به این پست امتیاز دهید