طبق گزارش ها، سامسونگ در حال کار بر روی سری S24 است که می تواند سال آینده عرضه شود. با وجود انتظار طولانی برای این گوشی، شایعات شروع به دستیابی اطلاعات قابل توجهی در مورد این سری از گوشی ها کرده است.

اخیراً اطلاعاتی را دیدیم که نشان می‌دهد گلکسی اس 24 اولترا سبک‌تر از نسل قبلی خود خواهد بود. این گوشی همچنین دارای دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی 3برابری و بدنه تیتانیومی است. این اطلاعات به راحتی قابل هضم است، اما اطلاعاتی که اخیراً توسط یک افشاگر ارائه شده، درک آن را سخت می کند.

یک منبع آگاه به نام Ice Universe ابعاد S24 Ultra را در توییتی “162.3mmدر 79mmدر  8.6mm” ذکر کرد. طبق این توییت، S24 Ultra بیش از  162.3 میلی متر کوتاه تر از S23 Ultra قبلی است که با 163.4 میلی متر عرضه می شود. عرض آن 8.6 میلی متر بوده که از S23 Ultra با 8.9 میلی متر باریک تر است. تا آنجا که به عرض آن مربوط می شود، افشاگر اشاره کرد که از 78.1 میلی متر به 79 میلی متر می رسد.

بنابراین اگر خلاصه شود S24 Ultra می تواند کوتاه تر و نازک تر باشد اما عرض آن بیشتر می شود. همین افشاگر  در توییت دیگری که در آن به اندازه صفحه نمایش گوشی اشاره کرده بود، اطلاعات تکمیلی درباره این گوشی ارائه کرد. او اشاره کرد که S24 Ultra با صفحه نمایش 6.8 اینچی با وضوح 3120 × 1440 و نسبت تصویر 19.5:9 عرضه می شود. اکنون این ممکن است در ابتدا عجیب به نظر نرسد، اما زمانی که افشاگر این داده ها را پردازش کرد تا تصویری از ظاهر صفحه نمایش، نسبت ابعاد و غیر را ارائه کند، به یک صفحه نمایش با حاشیه های قابل توجه تبدیل شد.

اکنون که برندها به دنبال تولید گوشی‌های هوشمند با حداقل حاشیه هستند، سامسونگ چگونه می‌تواند گوشی پرچم‌دار خود را با چنین حاشیه‌های وسیعی عرضه کند؟ افشاگر در مورد تصویر اشاره کرد: “من فکر می کنم مشکلی در داده ها وجود دارد و به احتمال زیاد در داده های صفحه نمایش خطا وجود دارد”.

گوشی S24 Ultra با ابعادی متفاوت

در دیگر خبرها سامسونگ اخیراً از جدیدترین نسل گوشی‌های هوشمند تاشو خود رونمایی کرده که شامل گلکسی زد فلیپ 5 و گلکسی زد فولد 5 می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد که کار بر روی جانشینی برای مدل فلیپ آغاز شده و برخی به‌روزرسانی‌های بزرگ وجود دارد.

غول فناوری کره جنوبی گلکسی زد فلیپ 5 را با همان دوربین نسل قبل، گلکسی زد فلیپ 4، که یک سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی بود، روانه بازار کرد. اما به نظر می رسد که نسل بعدی مدل Flip دارای پیشرفت های قابل توجهی است، به خصوص در بخش دوربین. بر اساس گزارش جدید گلکسی کلاب، گلکسی زد فلیپ 6 دارای یک ارتقاء اساسی در فناوری دوربین خواهد بود.

ظاهرا سامسونگ در حال حاضر مشغول آزمایش نمونه های اولیه گلکسی زد فلیپ 6 با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است. اگر این خبر درست باشد، نسل بعدی گوشی تاشو این شرکت ارتقای قابل توجهی را نسبت به گلکسی زد فلیپ 5 به ارمغان خواهد آورد. متاسفانه، این گزارش جزئیات دقیق تری را در مورد این سنسور دوربین یا لنزهای آن فاش نمی کند. اما بر اساس آنچه تاکنون می دانیم، سامسونگ گلکسی زد فلیپ 6 اسم رمز B6 را یدک می کشد، در حالی که گلکسی زد فولد 6 دارای کد Q6 خواهد بود.

دو گوشی هوشمند تاشو 2024 هنوز یک سال تا معرفی فاصله دارند، بنابراین هنوز خیلی زود است که مطمئن شویم. به خاطر داشته باشید که این نیز فقط یک گزارش تایید نشده است، بنابراین نباید به آن مهر تایید زد. به هر حال باید تا سال 2024 منتظر ماند و مشخص شود کمپانی سامسونگ چه محصولی را معرفی خواهد کرد و ارائه می دهد. دستگاهی که بدون شک خواهد توانست موردتوجه قرار گیرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید