انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا در سه‌ماهه اول سال 2024 معرفی شود. حتی با وجود اینکه چند ماه دیگر تا عرضه آن باقی مانده، شایعات به طور فعال جزئیاتی را در مورد آن فاش می‌کنند. آخرین افشا توسط افشاگر صنعت Ice Universe فاش شده که نشان می دهد Galaxy S24 Ultra صفحه نمایش تخت خواهد داشت.

سامسونگ صفحه نمایش لبه خمیده را برای پرچمداران رده بالا خود تدارک می بیند، اما افشای جدید نشان می‌دهد که غول فناوری کره جنوبی ممکن است صفحه‌نمایش تخت را در S24 Ultra تعبیه کند. احتمالا دلایلی در عقبه این موضوع قرار گرفته باشد. اولاً، یک صفحه‌نمایش تخت می‌تواند تجربه‌ای را برای کاربران S Pen، به‌ویژه در امتداد لبه‌های صفحه نمایش، ارائه دهد. این تنظیم یک درخواست طولانی مدت از طرف علاقه مندان به قلم S Pen بوده است. علاوه بر این، استفاده از صفحه‌نمایش تخت، امکان استفاده از راه‌حل‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر و کارآمدتر محافظت از صفحه‌نمایش را فراهم می‌کند و نیازهای عملی کاربران را برآورده می‌کند.

تیتر همچنین ابعاد S24 Ultra را فاش کرد. با ابعاد 162.3 در 79 در 8.6 میلی متر، نه تنها عریض تر، بلکه کوتاه تر و باریک تر از S23 Ultra خواهد بود. برای یادآوری، ابعاد مدل قبلی 163.4 در78.1 در 8.9 میلی متر است. توصیه می شود منتظر گزارش های بیشتر باشید تا بدانید که آیا این شرکت واقعاً برای طراحی جدید S24 Ultra تصمیم گرفته است یا خیر.

در مورد طراحی، گزارش‌های اخیر ادعا کرده‌اند که دستگاهی بادوام با قاب آلیاژ تیتانیوم خواهد بود. بسته به بازار، انتظار می‌رود که در دو نسخه دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 و اگزینوس 2400 عرضه شود. صفحه نمایش آن ممکن است تا 2200 نیت روشنایی را ارائه دهد. انتظار می‌رود این مدل با دوربین چهارگانه 200 مگاپیکسلی (اصلی، با OIS) + 12 مگاپیکسلی (فوق عریض) + 10 مگاپیکسلی (تله‌فوتو) + 50 مگاپیکسلی (پریسکوپ) و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی عرضه شود. همچنین دستگاه شامل 12 گیگابایت / 16 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی خواهد شد. ممکن است یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 45 واتی هم تدارک دیده شود.

Galaxy S24 Ultra با نمایشگر تخت

در دیگر خبرها سامسونگ اولین هدفون‌ بلوتوث خود را که با نام گلکسی بادز نیز شناخته می‌شوند، در مارس 2019 عرضه کرد. از زمانی که این شرکت هدفون‌ بیشتری مانند گلکسی بادز 2 و گلکسی بادز 2 پرو را معرفی کرد، راه طولانی را پیموده است.

جدیدترین مدل‌ها با هدفون‌های اصلی متفاوت بودند زیرا ویژگی‌های جدیدی مانند حذف نویز فعال (ANC) و کیفیت صدای پیشرفته را معرفی کردند. طبق گزارش‌های اخیر، اطلاعات جدیدی در مورد گلکسی بادز جدید دریافت کرده‌ایم که در حال حاضر در حال توسعه است. رسانه هلندی GalaxyClub متوجه شد که سامسونگ در حال توسعه یک هدفون بلوتوث جدید با شماره مدل SM-R400N است.

با کمک این شماره مدل، می‌توان فرض کرد که این یک نسخه پرو ایربادز نخواهد بود. اگر به نسخه قبلی هدفون، به عنوان مثال، Galaxy Buds 2 Pro نگاه کنیم، شماره مدل با SM-R510 شروع می شود، به این معنی که این می تواند نسخه استاندارد Galaxy Buds 3 یا FE (Fan Edition) باشد. همه ما می دانیم که Galaxy Buds 2 در سال 2021 عرضه شد و نسخه Pro در سال 2022 عرضه شد. نزدیک به دو سال از زمانی که این شرکت یک نسخه غیر Pro Galaxy Buds را معرفی کرد می گذرد. Galaxy Buds آینده می تواند جانشین Galaxy Buds 2 باشد.

علاوه بر این، Buds جدید می‌تواند در همان جدول زمانی گلکسی S23 FE که اخیراً با شماره مدل SM-S711B/DS در BIS مشاهده شد، عرضه شود. اطلاعات بیشتری در دست نیست و باید منتظر اخبار موثقی باقی ماند. کمپانی کره ای در تلاش است سبد محصول خود را کامل سازد. به هر حال باید منتظر اخبار بیشتر باقی ماند تا مشخص شود این شرکت چه برنامه ای دارد.

منبع

به این پست امتیاز بدید