محصولات معرفی شده توسط سونی اغلب مورد پسند بسیاری از مصرف کنندگان قرار می گیرند، خواه نوار صوتی، بلندگو، هدفون، تلویزیون یا دوربین باشند. این شرکت سعی کرده است تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار کاربران خود قرار دهد. حتی محصولات صوتی عرضه شده توسط سونی نیز مورد تحسین مصرف کنندگان و علاقه مندان به فناوری قرار گرفته است.

این شرکت همچنین سال گذشته با راه اندازی CRE-C10 در ایالات متحده با مشارکت WS Audiology وارد بازار سمعک OTC شد. با این بازار سمعک OTC آشنایی ندارید؟ خوب، محصولات هدفون برای رفع موانعی که افراد مبتلا به کم شنوایی “خفیف تا متوسط” با آن روبرو هستند طراحی شده اند.

به نظر می رسد سونی CRE-C10 به زودی جانشین خود را منتشر خواهد کرد، زیرا اخیراً سونی CRE-C20 را در وب سایت کنسرسیوم برق بی سیم با شماره مدل 21027014 مشاهده کردیم. کیس سمعک آینده از طریق وب سایت فاش شد که بسیار متفاوت به نظر می رسد. نسبت به نسخه قبلی اگرچه هنوز مشخصات این محصول آینده در دسترس نیست.

از آنجایی که CRE-C10 قبلی با یک برنامه سونی عرضه می شد که به کاربران امکان کنترل صدا و کیفیت صدای دستگاه ها را می داد، انتظار داشته باشید که همین امر در مورد سمعک آینده سونی نیز رخ دهد. در اخبار مرتبط، کوالکام و سونی همکاری فعلی خود را گسترش خواهند داد. کوالکام اعلام کرد که این همکاری به ارائه تراشه های محبوب اسنپدراگون خود برای سری گوشی های هوشمند آینده سونی ادامه خواهد داد.

به لطف همکاری های مداوم، نسل بعدی گوشی های هوشمند میان رده و پرچمدار سونی از پلتفرم اسنپدراگون کوالکام بهره خواهند برد. علاوه بر این، این معامله به یک سفارش ساده تراشه محدود نمی شود، زیرا این دو شرکت در زمینه نوآوری فناوری تلفن همراه نیز همکاری خواهند کرد. به عبارت دیگر، هدف آنها بهبود تجربه کلی کاربر و بالا بردن استانداردهای صنعت با فناوری های جدید است. شایان ذکر است، این اعلامیه همچنین پس از گزارشی از اوایل ماه جاری منتشر شد که تأیید کرد هواوی تراشه‌های 5G کوالکام را دریافت نخواهد کرد.

این سرمایه گذاری مشترک همچنین ادغام دقیق چیپست های Qualcomm Snapdragon در گوشی های هوشمند آینده سونی را تایید می کند. این بدان معناست که می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بهینه‌سازی‌های عمده عملکرد و تجربه کاربری ثابتی را افزایش دهند. علاوه بر این، سونی دوربین کامپکت E-mount A7C II را ماه آینده معرفی خواهد کرد. A7C II با پیشرفت قابل توجهی همراه است و بعد از A6700 و قبل از A9 II عرضه خواهد شد. 12 جولای نیز به عنوان تاریخ عرضه A7C II تعیین شد.

A7C II آخرین ارتقاء دوربین بدون آینه هیبریدی فول فریم A7C است. سونی A7C در سال 2020 عرضه شد و انتظار می رفت این مدل ارتقا یابد. مشخصات لو رفته سونی A7C II این مدل را به عنوان بهترین انتخاب برای دوربین های ثابت یا هیبریدی برای مسافرت یا کارهای حرفه ای معرفی می کند. A7C II دارای یک پردازنده ارتقا یافته با قابلیت های هوش مصنوعی به نام BIONZ XR خواهد بود. این ویژگی های عالی برای مبتدیان و خروجی ویدیو قدرتمند ارائه می دهد.

برای دریافت جزئیات بیشتر باید منتظر رونمایی و عرضه این محصول جدید سونی باشید. وسیله ای که برای افراد کم شنوا بسیار مفید خواهد بود. نیازهای آنها را نیز برطرف می کند.

منبع

به این پست امتیاز دهید