کوالکام و سونی همکاری فعلی خود را گسترش خواهند داد. کوالکام اعلام کرد که این همکاری به ارائه تراشه های محبوب اسنپدراگون خود برای سری گوشی های هوشمند آینده سونی ادامه خواهد داد.

به لطف همکاری های مداوم، نسل بعدی گوشی های هوشمند میان رده و پرچمدار سونی از پلتفرم اسنپدراگون کوالکام بهره خواهند برد. علاوه بر این، این معامله به یک سفارش ساده تراشه محدود نمی شود، زیرا این دو شرکت در زمینه نوآوری فناوری تلفن همراه نیز همکاری خواهند کرد. به عبارت دیگر، هدف آنها بهبود تجربه کلی کاربر و بالا بردن استانداردهای صنعت با فناوری های جدید است. شایان ذکر است، این اعلامیه همچنین پس از گزارشی از اوایل ماه جاری منتشر شد که تأیید کرد هواوی تراشه‌های 5G کوالکام را دریافت نخواهد کرد.

این سرمایه گذاری مشترک همچنین ادغام دقیق چیپست های Qualcomm Snapdragon در گوشی های هوشمند آینده سونی را تایید می کند. این بدان معناست که می‌توانیم انتظار داشته باشیم که بهینه‌سازی‌های عمده عملکرد و تجربه کاربری ثابتی را افزایش دهند. به گفته OH Kwon، معاون ارشد Qualcomm CDMA Technologies و رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه:

ما مشتاقیم که با شریک دیرینه خود سونی به کار ادامه دهیم تا نسل بعدی فناوری موبایل برتر را به مشتریان ارائه دهیم. این مشارکت فرصتی هیجان انگیز برای ما است تا تجربیات کاربر نوآورانه ای را برای پاسخگویی به خواسته های مصرف کنندگان در سراسر جهان ارائه دهیم.”

تسوتومو هاماگوچی، رئیس بخش ارتباطات سیار سونی نیز افزود:

Xperia 1 V که جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار سونی است که از پلتفرم موبایل Snapdragon 8 Gen 2 پشتیبانی می کند، با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است. ما مشتاقانه منتظر ادامه کار خود با Qualcomm Technologies هستیم تا تجربیات برتر و همه جانبه را در گوشی های هوشمند آینده با پردازنده های اسنپدراگون ارائه دهیم.

در اخبار مرتبط، شایعه شده است که سونی ماه آینده از دوربین کامپکت E-mount A7C II رونمایی خواهد کرد. A7C II با پیشرفت قابل توجهی همراه است و بعد از A6700 و قبل از A9 II عرضه خواهد شد. 12 جولای نیز به عنوان تاریخ عرضه A7C II تعیین شد.

A7C II آخرین ارتقاء دوربین بدون آینه هیبریدی فول فریم A7C است. سونی A7C در سال 2020 عرضه شد و انتظار می رفت این مدل ارتقا یابد. مشخصات لو رفته سونی A7C II این مدل را به عنوان بهترین انتخاب برای دوربین های ثابت یا هیبریدی برای مسافرت یا کارهای حرفه ای معرفی می کند. A7C II دارای یک پردازنده ارتقا یافته با قابلیت های هوش مصنوعی به نام BIONZ XR خواهد بود. این ویژگی های عالی برای مبتدیان و خروجی ویدیو قدرتمند ارائه می دهد.

منبع

به این پست امتیاز دهید