شایعه شده است که سونی ماه آینده دوربین کامپکت E-mount A7C II را معرفی خواهد کرد. A7C II با پیشرفت قابل توجهی همراه است و بعد از A6700 و قبل از A9 II عرضه خواهد شد. 12 جولای نیز به عنوان تاریخ عرضه A7C II تعیین شد.

A7C II آخرین ارتقاء دوربین بدون آینه هیبریدی فول فریم A7C است. سونی A7C در سال 2020 عرضه شد و انتظار می رفت این مدل ارتقا یابد. مشخصات لو رفته سونی A7C II این مدل را به عنوان بهترین انتخاب برای دوربین های ثابت یا هیبریدی برای مسافرت یا کارهای حرفه ای معرفی می کند. A7C II دارای یک پردازنده ارتقا یافته با قابلیت های هوش مصنوعی به نام BIONZ XR خواهد بود. این ویژگی های عالی برای مبتدیان و خروجی ویدیو قدرتمند ارائه می دهد.

انتظار می رود سونی A7C II نسبت به نسل قبلی سنسور دوربین بهبود یافته ای داشته باشد. ممکن است دارای سنسور 33 مگاپیکسلی A7 IV و جبران تصویر پنج محوره باشد. گزینه های ویدیویی در مدل جدید ممکن است شامل 4K @ 60fps، ده بیت با S-Cinetone باشد. این به Sony A7C II پتانسیل بالایی به عنوان یک دوربین هیبریدی می دهد.

همچنین انتظار می رود دوربین کامپکت E-mount جدید سونی از IBIS بهتری نسبت به مدل قبلی برخوردار باشد. جالب است که ببینیم بهبود IBIS و حساسیت چه تاثیری بر طراحی قاب این گجت دارد. هنوز هیچ جزئیاتی درباره قیمت یا در دسترس بودن جهانی سونی A7C II وجود ندارد. این شرکت بیانیه رسمی در مورد شایعه راه اندازی در 12 جولای یا سایر جزئیات در مورد دوربین آینده منتشر نکرده است.

در اخبار دیگر، سونی اکنون گوشی هوشمند Xperia 1 V را به بازار جهانی معرفی کرده است که به عنوان جانشین پرچمدار سال گذشته Xperia 1 IV عمل می کند. این دستگاه جدید بهترین حسگرهای Exmor T را برای بهبود قابلیت های دوربین به نمایش می گذارد. علاوه بر این، به نظر می رسد سونی نیز در حال آماده شدن برای عرضه جانشین مورد انتظار Xperia Pro-I است که انتظار می رود Xperia Pro-I II نامیده شود.

Sumahodigest اخیرا رندرهایی از گوشی مورد انتظار Sony Xperia Pro-I II منتشر کرده است. تصاویر فاش شده حضور دو دوربین برجسته را نشان می دهد که نشان می دهد دستگاه به دو سنسور 1.0 اینچی مجهز خواهد شد. در مقایسه، نسل قبلی از یک سنسور تصویر اصلی استفاده می کرد.

علاوه بر این، شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه سونی قصد دارد یک گوشی هوشمند آینده مجهز به “حسگر پیکسل انباشته ترانزیستور دو لایه” را عرضه کند که از اندازه سنسور 1.0 اینچی فراتر می رود. این همان فناوری است که سونی اخیراً در گوشی هوشمند Xperia 1 V معرفی کرده و آن را سنسور Exmor T Stacked نامیده است.

منبع

به این پست امتیاز دهید