جلفا

ارمنی‌هایی که از حاشیه رود ارس به زاینده رود اصفهان کوچ کردند، فرصتی را برای گردشگران نسل امروز به وجود آورده‌اند که در فلات مرکزی ایران، به غرب سفر کنند و در خیابان‌هایی قدم بزنند که رنگ و بوی معماری غربی آن از چند کیلومتری‌اش پیداست. در سفرتان به اصفهان، بازدید از محله جلفا و نوشیدن یک فنجان قهوه ارمنی در کافه‌های آن را از دست ندهید.

کاخ چهل ستون

طرح کاخ 20 ستونی چهل ستون که در دوره سلطنت شاه عباس اول رقم خورد و بعدها در زمان سلطنت شاه عباس دوم به طرح نهایی خود رسید، با بنایی بالغ‌بر 67000 متر ساخته شد تا با آینه کاری‌ها، نقاشی و کاشی کاری‌های شگفت انگیز خود به یکی از انگیزه‌های سفر به اصفهان و تهیه بلیط اصفهان تهران تبدیل شود.

آسان‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش خرید بلیط هواپیما اصفهان تهران

برنامه‌ریزی برای هر سفری با خرید بلیط و رزرو هتل‌های شهر مقصد شروع می‌شود. اگر شما هم مثل هر گردشگر دیگری دغدغه خرید بلیط رفت و برگشت سفرتان به اصفهان را دارید، پلتفرم‌ها و سایت‌های اینترنتی، کار را برای شما آسان کرده‌اند. کافیست عبارت مورد نظرتان را سرچ کنید و سپس با ورود به سایت معتبرترین مراجع خرید بلیط هواپیما اصفهان تهران و اعمال فیلترهای لازم در انتخاب زمان رفت و برگشت سفر، بلیط تمامی پروازهای موجود را شناسایی کنید و با خرید بلیط‌های لحظه آخری و تخفیف‌دار از بین آن‌ها، با کمترین هزینه ممکن، بلیط‌های سفر به اصفهان را در چمدانتان بگذارید.

رزرو هتل‌های اصفهان، اصل دوم یک برنامه حساب‌شده

یکی دیگر از مسائلی که قبل از سفر باید به آن توجه کنید، رزرو هتل مناسب در شهر مقصد است. هتل مناسب، هتلی است که بتواند به بهترین شکل ممکن، نیاز شما را برطرف کند؛ بنابراین، لازم است قبل از رزرو هتل به این نکته توجه کنید که به‌دنبال چه نوع هتلی هستید؟ آیا می‌خواهید در جایی دنج اقامت داشته باشید یا در مرکز شهر؟ آیا به حداقل و حداکثر هزینه‌هایی که می‌خواهید برای هتل کنار بگذارید، فکر کرده‌اید؟ بعد از مشخص‌شدن نیازتان، می‌توانید با سرچ عبارت مورد نظر و مراجعه به مراجع معتبر رزرو هتل، فیلترهایی که بر اساس نیاز شما تعریف شده‌اند را اعمال کنید و پس‌از بررسی و مقایسه هتل‌های مختلف، بهترین آن‌ها را رزرو کنید.