به نظر می رسد HTC یک گوشی میان رده جدید را در تابستان 2024 معرفی خواهد کرد. شماره مدل جدیدی از یک محصول از این برند در پایگاه داده بنچمارک Geekbench ثبت شده است که نشان می دهد گوشی آینده HTC احتمالاً دارای اسنپدراگون 7 خواهد بود. پردازنده نسل 3.

طبق گزارش MySmartPrice، گوشی آینده HTC با شماره مدل 2QDA100 در لیست Geekbench دیده شده است. گوشی آینده HTC می تواند U24 باشد زیرا تقریبا یک سال از معرفی HTC U23 می گذرد. همچنین گزارش شده است که این گوشی 12 گیگابایت رم دارد.

چند سالی است که هیچ گوشی پرچمداری توسط اچ تی سی عرضه نشده است و این شرکت سال به سال تنها گوشی های میان رده را عرضه می کند. در واقع این شرکت تایوانی بیشتر بر روی هدست های واقعیت مجازی تمرکز کرده است.

مشخصات احتمالی گوشی آینده HTC

چیپست گوشی اچ تی سی احتمالا دارای هشت هسته است و با اسم رمز “کلاغ” شناخته می شود. با توجه به این اسم رمز و پیکربندی 1+3+4 هسته، این گوشی به احتمال زیاد دارای پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 3 است.

نسل سوم اسنپدراگون 7 کوالکام با پردازنده گرافیکی Adreno 720 یک هسته اصلی Cortex A715 با فرکانس 2.63 گیگاهرتز، سه هسته با سرعت 2.4 گیگاهرتز و چهار هسته بهینه شده با کلاک 1.8 گیگاهرتز را ارائه می دهد. لیست Geekbench همچنین نشان می دهد که این گوشی دارای 12 گیگابایت رم خواهد بود. با این حال، تنظیمات RAM دیگر احتمالا در دسترس هستند. همچنین به نظر می رسد که گوشی آینده HTC از اندروید 14 پشتیبانی می کند.

گوشی بعدی HTC نیز گواهی بلوتوث SIG را دریافت کرده است که نشان می دهد دستگاه از اتصال بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند. انتظار می رود گوشی میان رده بعدی این شرکت در تابستان 2024 و احتمالاً در ژوئن یا جولای عرضه شود.