اوایل امروز، نوکیا گوشی هوشمند G310 5G با قابلیت تعمیر QuickFix برای تعمیر راحت تر در ایالات متحده عرضه کرد. در کنار آن شرکت اچ ام دی گلوبال، صاحب امتیاز برند نوکیا، یک گوشی سری C به نام نوکیا C210 را نیز در این کشور معرفی کرد. گفته می شود که بسیار بادوام است اما کاربران نمی توانند بر خلاف G310 5G خود تعمیر کنند.

نوکیا C210 دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی با وضوح HD و طراحی ناچ است. صفحه نمایش با پوشش کورنینگ Gorilla Glass 3 در برابر آسیب های تصادفی و خط و خش محافظت می‌شود. دکمه پاور جانبی با حسگر اثرانگشت همراه شد. گفته می شود این گوشی هوشمند به یک شاسی فلزی مقاوم مجهز شده که آن را بادوام می کند. همچنین دارای گواهی IP52 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش آب است.

نوکیا C210 دارای یک ماژول دوربین مستطیلی کوچک در پنل عقب بود که شامل یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی، یک لنز عمق 2 مگاپیکسلی و یک فلاش LED می شود. یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم تدارک دیده شده است. در بخش سخت افزاری، نوکیا C210 به پردازنده اسنپدراگون 662 مجهز شده و با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد که برای نیازهای بیشتر، می توان آن را تا 512 گیگابایت از طریق درگاه کارت microSD ارتقا داد.

باتری 3000 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند از شارژ 10 واتی پشتیبانی می کند. از نظر نرم افزاری، با سیستم عامل اندروید 13 همراه است. گزینه های اتصال در Nokia C210 شامل 4G VoLTE، پورت USB-C، جک 3.5 میلی متری صدا، وای فای و بلوتوث می شود. همچنین دارای فناوری صوتی نوکیا OZO با حذف نویز باد برای صدای واضح در ویدیوها است. نوکیا C210 با قیمت 109 دلار به فروش می رسد.

 

 

در اخباری دیگر برند گوشی های هوشمند نوکیا در میان مصرف کنندگان به تولید گوشی هایی که همیشه آزمون دوام را گذرانده اند، مشهور بوده است. از آنجایی که دستگاه ها حتی پس از چندین بار سقوط به راحتی آسیب نمی بینند. اگرچه زمانی که سایر برندهای گوشی هوشمند با برخی مشخصات جذاب وارد بازار شدند، نوکیا مشتریان خود را از دست داد.

اکنون این برند شروع به معرفی گوشی‌های هوشمند با ویژگی‌های فوق‌العاده کرده و در عین حال دوام دستگاه را همچنان به عنوان یک اولویت حفظ کرده است. به نظر می رسد که این شرکت اکنون با انواع هدفون جدید وارد بازار خواهد شد. این بدان دلیل است که ما اخیراً هدفون Nokia Go Earbuds 2 را در وب‌سایت گواهی TDRA مشاهده کرده‌ایم و اکنون تیم ما هدفون‌های جدید نوکیا را در یک وب‌سایت صدور گواهینامه مشاهده کرده است. Comfort Earbuds Pro در وب سایت گواهی IMDA با شماره مدل TWS-521 مشاهده شده است.

طبق این لیست، هدفون آینده کم مصرف بوده و از اتصال بلوتوث پشتیبانی می کند. اگرچه سایر مشخصات هدفون Comfort Earbuds Pro هنوز مشخص نیست. با ظاهر شدن این هدفون جدید در وب سایت های مختلف گواهی ، به وضوح می توان گفت که نوکیا به زودی گجت های جدیدی را برای مصرف کنندگان خود عرضه خواهد کرد. اگرچه نوکیا هیچ اطلاعیه رسمی اعلام نکرده، اما به زودی می تواند اطلاعاتی در مورد این هدفون فاش کند. همچنین در روزهای آینده، انتظار می‌رود که اطلاعات بیشتری در مورد Nokia Comfort Earbuds Pro دریافت کنیم.

در اخباری مرتبط نوکیا اعلام کرده است که قصد دارد فروش گوشی های بازسازی شده را به عنوان بخشی از استراتژی پایداری زیست محیطی خود آغاز کند. HMD Globalاخیراً گزارش پیشرفت پایداری خود را در سال 2023 منتشر کرده است. این گزارش برخی از اقداماتی را که این شرکت برای ارتقای نمایه پایداری خود انجام داده، نشان می‌دهد. به غیر از یک کمپین در حال گسترش درختکاری، این شرکت در حال حاضر ساخت مجدد گوشی های نوکیا را برای فروش مجدد ترکیب می کند.

منبع

به این پست امتیاز بدید