دیروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه یکی از افشاگران، طراحی گوشی میان رده جدید ناتینگ، یعنی ناتینگ فون 2a را دیده است و این گوشی در قاب پشتی چیدمان دوربین افقی مشابه گلکسی S10 دارد.

حالا ویدیویی در شبکه‌ی اجتماعی ایکس منتشر شده که طراحی این گوشی را نمایش می‌دهد. همچنین جزئیات بیشتری از مشخصات فنی جدیدترین گوشی ناتینگ فاش شده است.

دیلن راسل، سازنده‌ی اپلیکیشن‌های اندرویدی، با انتشار پستی در ایکس، یک ویدیو‌ی انیمیشنی منتشر کرده است که احتمالاً مربوط به گوشی ناتینگ فون 2a باشد. این ویدیو جزئیات زیادی ندارد، اما کلیات طراحی گوشی را به ما نشان می‌دهد.

در این ویدیو جلو و پشت دستگاه را می‌بینیم. از نمای جلو اطلاعات چندانی در دست نیست، اما به نظر می‌رسد که پشت آن طراحی متفاوتی نسبت به ناتینگ فون ۲ خواهد داشت. مسلماً مهم‌ترین تفاوت‌ها، محل قرارگیری دوربین و گلیف هستند.

برخلاف مدل‌های قبلی، به نظر می‌رسد که ناتینگ فون 2a دارای دوربین دوگانه‌ با چینش افقی باشد. بنابراین شایعات قبلی درست به نظر می‌رسند اما در بخش گلیف‌، این دستگاه ممکن است تنها با سه نوار نوری همراه شود.

گفته می‌شود که ناتینگ فون 2a از تراشه‌ی مدیاتک دیمنسیتی ۷۲۰۰ قدرت خواهد گرفت که در صورت صحت این موضوع، اولین گوشی ناتینگ با پردازنده‌ی مدیاتک خواهد بود. علاوه‌براین، گفته می‌شود که شماره مدل گوشی A142 است.

اطلاعات قبلی نشان داده‌اند که گوشی میان‌رده‌ی ناتینگ احتمالاً دارای پانچ هول برای دوربین سلفی خواهد بود. همچنین ناتینگ فون 2a احتمالاً صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچی ۱۲۰ هرتزی اولد، دوربین دوگانه‌ی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۴٬۹۲۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت. هنوز چیزی در مورد قیمت گوشی جدید ناتینگ نمی‌دانیم.