شناخت وب‌سایت‌ها برای خرید سرور مجازی خارج کمکتان می‌کند تا وب‌سایت‌های خودتان را به‌نحو احسن به کاربرانتان معرفی کنید و اطلاعات خودتان را در‌دسترس آن‌ها قرار دهید. سرور مجازی یا VPS بخشی از سرور اختصاصی فیزیکی قدرتمندی است که ماشین‌های مجازی متعدد روی آن ساخته شده‌اند.

با‌توجه‌به اینکه در سرورهای مجازی منابع سرور به‌طور نامحدود بین کاربران تقسیم می‌شود، کسانی که از این خدمات استفاده می‌کنند، سروری منعطف و مقرون‌به‌صرفه خواهند داشت. به شما توصیه می‌کنیم که با‌توجه‌به اهمیت تأمین سرور مجازی از مرجعی معتبر، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی سایت‌های خرید VPS

هرکدام از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سرور مجازی امکانات و شرایط خاصی را برای مشتریانشان در نظر گرفته‌اند. همین موضوع موجب شده است تا کیفیت خدمات سرور مجازی ارائه‌شده شرکت‌های میزبانی وب یکسان نباشد.

در‌ادامه سایت‌های خرید سرور مجازی خارج را معرفی کرده‌ایم که کیفیت خدمات مناسبی دارند و توانسته‌اند رضایت کاربرانشان را جلب کنند. اگر به VPS یا سرور مجازی خارج نیاز دارید، می‌توانید یکی از این شرکت‌ها را انتخاب کنید.

۱. خرید سرور مجازی از هاست ایران

برای افرادی که در ایران ساکن هستند، سرور مجازی خارج‌ هاست ایران به‌عنوان یکی از سرویس‌های برای میزبانی وب‌سایت‌ها و دسترسی به اینترنت بدون تحریم شناخته می‌شود. ازجمله ویژگی‌های این VPS خارج می‌توان تحویل آنی سرور، امکان پرداخت بر‌اساس میزان مصرف، نصب کنترل‌پنل دلخواه شما، دسترسی کامل به کنسول، امکان ارائه IP اضافه . امکان ارتقای منابع در‌صورت نیاز گستردگی جغرافیایی اشاره کرد.

با خرید این سرور مجازی، می‌توانید منابعتان را در‌صورت نیاز ارتقا دهید و انواع سیستم‌عامل‌های دلخواهتان را روی سرور نصب کنید. تیم پشتیبانی‌ هاست ایران نیز در ۲۴ ساعت شبانه‌روز همراهتان است تا مشکلات موجود در‌زمینه خرید یا استفاده این سرویس را برطرف کند.

۲. خرید سرور مجازی از هتزنر

سرور VPS یا سرور مجازی هتزنر (Hetzner) نیز به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های میزبانی وب در بین کاربران شناخته می‌شود. این شرکت آلمانی به‌لطف زیرساخت قدرتمندش از سرور مجازی با قابلیت اطمینان فراوان برخوردار است. از‌جمله دلایل کاربران برای انتخاب این سرویس می‌توان به هزینه مناسب آن اشاره کرد.

۳. خرید سرور مجازی از هاست گستر

هاست گستر (HostGator) نیز به‌عنوان یکی از سایت‌های معتبر برای خرید سرور مجازی خارج شناخته می‌شود. این شرکت بیش از ۲۰ سال است که درزمینه ارائه خدمات میزبانی وب فعالیت و افزون‌بر ۱۰ میلیون وب‌سایت را میزبانی می‌کند.

پهنای باند بسیار زیاد، فضای دیسک نامحدود، دامنه رایگان یک‌ساله و گواهی SSL رایگان، تنها برخی از ویژگی‌های سرور مجازی‌ هاست گستر هستند. از دیگر دلایلی که مشتریان را به انتخاب خدمات VPS این شرکت ترغیب می‌کند، می‌توان به آپ‌تایم طولانی و پشتیبانی حرفه‌ای و محافظت از داده‌ها در‌مقابل بدافزارها اشاره کرد.

۴. خرید سرور مجازی از گرین گیگ

گرین گیگ (GreenGeeks) نیز به‌عنوان یکی از سایت‌‌ها برای خرید سرور مجازی خارج شناخته می‌شود. سرور مجازی شرکت گرین گیگ را می‌توان یکی از کامل‌ترین سرویس‌های میزبانی وب در نظر گرفت.

ازجمله ویژگی‌های سرور مجازی گرین گیگ می‌توان به هزینه مقرون‌به‌صرفه و امکان استفاده آسان و سریع از سرویس و امن‌بودن آن اشاره کرد. با‌توجه‌به نیازتان می‌توانید سرور مجازی مد‌نظر خود را در گرین گیگ بسازید و از آن برای میزبانی داده‌های وب‌سایت یا اپلیکیشن خودتان استفاده کنید.

۵. خرید سرور مجازی از بلوهاست

اولین گزینه در فهرست سایت‌ها برای خرید سرور مجازی خارج که می‌توانید روی آن حساب باز کنید، بلو هاست (Bluehost) است. این شرکت در سال ۲۰۰۳ فعالیت خود را درزمینه ارائه خدمات میزبانی وب شروع کرده و تا‌به‌امروز، میزبان بیشتر از ۲ میلیون وب‌سایت در جهان است. بلوهاست در سال ۲۰۱۳ سرور مجازی خارج را به سرویس‌های خودش اضافه کرد.

با‌توجه‌به زیرساخت قدرتمند و سابقه طولانی فعالیت در‌زمینه ارائه خدمات هاستینگ و مشتریان راضی متعدد، بلوهاست موفق شده است که سرور مجازی خودش را به افراد زیادی در جهان عرضه و سهم درخورتوجهی از بازار را ازآنِ خودش کند.

۶۰ گیگابایت حافظه SSD، رم ۴ گیگ، پهنای باند ۲ ترابایتی و ۳۰ روز گارانتی خدمات ارائه‌شده از‌جمله ویژگی‌های VPS بلوهاست محسوب می‌شوند.

سرور مجازی خارج یکی از گزینه‌های مناسب برای دسترسی به اینترنت آزاد و بدون فیلتر محسوب می‌شود. هاست ایران با تکیه بر زیرساخت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قدرتمند و حضور متخصصان این مرکز، یکی از سرورهای مجازی مناسب خارج را ارائه کرده است. با کمک این سرورهای همیشه متصل (Always Connected) و دارای آپ‌تایم طولانی، می‌توانید در تمام ساعت‌های روز وب‌سایتتان را دردسترس کاربرانتان قرار دهید یا از سرویس‌های بین‌المللی بدون محدودیت استفاده کنید.