لنوو یکی از برندهای جاه طلبی است که همواره محصولات نوآورانه ای در زمینه خود ارائه می دهد. در ضمن باید به قسمت تبلت و لپ تاپ این شرکت اشاره کرد.

بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده است، شرکت سازنده رایانه های شخصی چینی لنوو ممکن است در سال 2025 تبلت جدیدی با صفحه نمایش کشویی عرضه کند. ظاهراً این نمایشگر توسط سامسونگ عرضه خواهد شد. پیش از این در نمایشگاه Consumer Electronics (CES) 2024، سامسونگ پیشرفت های مستمری را در فناوری صفحه نمایش خود با نمایشگرهای تاشو، متحرک و کشویی نشان داد.

پس از معرفی نمایشگرهای تاشو با Lenovo X1 Fold، این گزارش پیش بینی می کند که نمایشگر چرخان می تواند راه خود را به تبلت جدیدی که لنوو قصد دارد در سال آینده رونمایی کند، باز کند.

طبق یک پست X توسط راس یانگ از شرکت تحقیقاتی Display Supply Chain Consultants (DSCC)، این تبلت هیبریدی شایعه شده می تواند دارای صفحه نمایش 13 اینچی ساخت سامسونگ باشد که می تواند تا 17 اینچ کشیده شود. در نمایشگاه CES 2024، سامسونگ فناوری صفحه نمایش پانل هیبریدی اسلاید اند رول جدیدی را به نمایش گذاشت که آن را Flex Hybrid می نامد. می‌توان آن را مانند گوشی‌های فولد سامسونگ تا کرد، در حالی که هنوز قابلیت لیز خوردن را دارد. با این حال، مشخص نیست که آیا این همان پنلی است که می تواند به تبلت ادعایی لنوو راه پیدا کند یا خیر.

در این گزارش اشاره شده است که این تبلت قرار است در سه ماهه دوم سال 2025 عرضه شود. اگر اینطور باشد، لنوو اولین شرکتی خواهد بود که تبلت کشویی متمرکز بر مصرف کننده را روانه بازار می کند و تاکنون فقط مفاهیم و نمونه های اولیه ارائه شده است.

یانگ همچنین پیشنهاد کرد که تبلت شایعه شده به عنوان یک مدل هیبریدی در حال توسعه است، به این معنی که می تواند هم به عنوان تبلت و هم به عنوان لپ تاپ عمل کند. همچنین گزارش شده است که از عملکرد قلم مشابه بسیاری از گوشی های هوشمند و تبلت های سامسونگ پشتیبانی می کند.

این گزارش تنها چند روز پس از آن منتشر شد که سامسونگ اعلام کرد از صفحه نمایش QD-LED جدید خود در هفته نمایش 2024 رونمایی کرد. این صفحه نمایش دارای پیکسل هایی از مواد نیمه هادی است که می تواند نور پس زمینه و طیف گسترده ای از رنگ های RGB را نمایش دهد. برخلاف پنل‌های OLED، حاوی مواد ارگانیک نیست، که به طور بالقوه به این معنی است که ممکن است سامسونگ بالاخره راه‌حلی برای مشکلات سوختگی صفحه‌نمایش که معمولاً نمایشگرهای OLED را آزار می‌دهند، پیدا کرده باشد.

لنوو تبلتی بی نظیر ارائه می دهد

در خبر دیگر، شرکت لنوو همیشه به دنبال لوازم جانبی رایانه شخصی است و پیش از این کیبورد با نور پس زمینه Xiaoxin K5 را با ابعاد جمع و جور با قیمتی بسیار مناسب معرفی کرده است.

سری Xiaoxin K5 از سوئیچ های تمام کلید قابل تعویض پشتیبانی می کند و به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی تجربه تایپ را شخصی سازی کنند. صفحه کلیدها از یک ساختار آب بندی برای تایپ روان و پرانرژی استفاده می کنند و دارای یک کلید چند رسانه ای برای کنترل راحت عملکردهای مختلف بدون نیاز به درایورهای اضافی هستند.

نسخه K5 Pro دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است. همه مدل‌ها دارای چندین لایه عایق صدا از جمله پد IXPE و ساندویچ پنبه‌ای EVA برای کاهش نویز و ارائه تجربه تایپ آرام‌تر هستند. K5 Pro از اتصالات سیمی، 2.4G و بلوتوث پشتیبانی می کند و امکان استفاده انعطاف پذیر از دستگاه های مختلف را فراهم می کند.

این سری گزینه های نورپردازی متفاوتی دارد. مدل K5 دارای نور پس زمینه سفید با 11 افکت نور است، در حالی که K5 Pro دارای نورپردازی RGB رنگی با نوار نور پس زمینه محیطی، 13 افکت نور و پنج سطح روشنایی است.

منبع

به این پست امتیاز دهید