رونمایی از سری آیفون 15 اپل دقیقاً نزدیک است. عرضه جهانی قرار است به زودی آغاز شود و به نظر می رسد که عرضه هندی خیلی عقب نخواهد بود.  به لطف تولید آیفون 15 در تاسیسات چنای فاکسکان در جنوب هند، به نظر می رسد که غول کوپرتینویی به دنبال کاهش فاصله بین عرضه هندی و جهانی است.

به عبارت دیگر، عرضه سری آیفون 15 در هند سریعتر از سال های گذشته خواهد بود. آخرین سری آیفون، پس از عرضه جهانی، یک ماه بیشتر طول کشید تا به منطقه برسد. این بار، اپل در حال پیش بینی افزایش شدید تقاضا در فصل جشن های آینده در کشور است. بنابراین، تصمیم گرفته که سری آیفون 15 را بلافاصله پس از معرفی آن در هند عرضه کند. آیفون‌های این غول کوپرتینویی، نیروی محرکه صادرات گوشی‌های هوشمند از هند بوده‌اند. تولید انبوه چهار مدل آیفون 15 در حال حاضر آغاز شده و شایعات حکایت از تاخیر چند روزه دارند.

اپل قصد دارد این آیفون‌های «ساخت هند» را در دسامبر 2023 به بازارهای اروپا و آمریکا صادر کند. آیفون 15 اپل در اواخر این ماه طی 12 سپتامبر 2023 معرفی می‌شود، بنابراین برای اطلاعات بیشتر در مورد رویداد رونمایی که قرار است پوشش دهیم، منتظر بمانید. برای هفته آینده تعیین شده است.

سری آیفون 15 در نزدیکی

در دیگر خبرها اپل قرار است هفته آینده از آیفون های نسل بعدی خود و همچنین سری اپل واچ رونمایی کند. رویداد بعدی این برند Wonderlust برای 12 سپتامبر که سه شنبه آینده است، تعیین شده است.

فاش‌ها و شایعات فراوان پیرامون سری آیفون 15 منتشر شد. تا پیش از این، به طور گسترده انتظار می رفت که این مجموعه شامل چهار مدل استاندارد، پلاس، پرو و پرو مکس شود. با این حال، در یک گزارش جدید، یک افشا جدید نشان می دهد که ممکن است یک مدل اضافی در سری آیفون 15 وجود داشته باشد.

پیش از این، شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه اپل ممکن است نام آیفون 15 پرو مکس را به نفع آیفون 15 اولترا کنار بگذارد. در یک گزارش جدید، ماجین بو از افشاگران، اطلاعاتی بدست آورده که نشان می‌دهد، اپل ممکن است مدل آیفون 15 اولترا را معرفی کند. این پنجمین نسخه در ترکیب خواهد بود و آیفون 15 پرو مکس دارای 6 گیگابایت رم و حداکثر 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد بود. از سوی دیگر، نسخه Ultra حداکثر دارای 8 گیگابایت رم و 2 ترابایت فضای ذخیره سازی است. علاوه بر این، دوربین های بهبود یافته ای را نیز در مقایسه با مدل معمولی Pro ارائه می دهد.

به نظر می رسد افزایش حافظه رم، فضای ذخیره سازی و بهبود دوربین دلیل منطقی بودن عرضه آیفون 15 اولترا توسط اپل است. افشاگر همچنین اضافه کرد که نوع Ultra می تواند 100 دلار بیشتر از مدل Pro Max قیمت داشته باشد. علاوه بر این، برخی سازندگان قاب، آیفون 15 پرو مکس را از آیفون 15 پرو اولترا جدا کرده اند. این اولین بار نیست که در مورد آیفون 15 اولترا گزارشی منتشر می شود. طبق شایعات گذشته، انتظار می‌رود که این گوشی با بدنه تیتانیومی، کلید اکشن، دوربین دوگانه جلو و غیره عرضه شود.

در دیگر خبرها تبلت ها به طور فزاینده ای در هند محبوب شدند. زمانی بود که اپل و سامسونگ بر این بخش تسلط داشتند. در چند سال اخیر، بسیاری از برندهای گوشی هوشمند از جمله شیائومی، ریلمی، وان پلاس، اوپو و غیره وارد دسته تبلت‌ها شده‌اند.

افزایش تقاضا برای تبلت ها عمدتاً به نیازهای سرگرمی، استفاده از آموزش و نیازهای بخشی خاص مانند مراقبت های بهداشتی نسبت داده می شود. اکنون، CyberMedia Research داده‌های مربوط به عملکرد بازار تبلت در سه ماهه دوم سال در هند را به اشتراک گذاشته است. طبق داده های به اشتراک گذاشته شده توسط CyberMedia Research، بازار تبلت در هند در سه ماهه دوم یعنی دوره زمانی آوریل تا ژوئن 29 درصد رشد سه ماهه به سه ماهه داشته است.

منبع

به این پست امتیاز بدید