شرکت چینی Great Wall Motor (GWM) با انتشار تصاویری جزئیات بیشتری از موتورسیکلت Souo S2000 GL منتشر کرده است. به گزارش نیواطلس، این دوچرخه از موتور 2000 سی سی هشت سیلندر بهره می برد و مشخصات چشمگیری دارد.

موتور سیکلت Souo S2000 GL در نمایشگاه بین المللی موتورسیکلت پکن 2024 رونمایی شد. به عنوان یک چرخ دنده خزنده برای تسهیل مانور در سرعت کم کار کنید.

سوو

هنوز ارقام رسمی قدرت برای موتورسیکلت Souo S2000 GL منتشر نشده است، اما با توجه به اینکه این موتور از یک موتور 250 سی سی V8 بسیار کارآمد تشکیل شده است، یک دوچرخه مسابقه ای Moto3 (250 سی سی 4 سوپاپ DOHC) مشخصات تقریباً یکسانی دارد و می تواند 60 اسب بخار قدرت تولید کند. دستیابی به بیش از 250 اسب بخار قدرت برای این موتور سیکلت دور از ذهن نیست.

با توجه به نوع موتور این موتورسیکلت، رقبای اصلی آن را می توان هوندا گلد وینگ، بی ام و K1600 GT و Indian Pursuit دانست.

برای راحتی بیشتر، Souo S2000 GL از سیستم تعلیق سه مرحله ای Hossack در جلو استفاده می کند که ادعا می شود “پیشرفته ترین دمپر الکترونیکی قابل تنظیم چند مرحله ای جهان” است. بنابراین عنصری از سیستم تعلیق نیمه فعال در این دوچرخه وجود دارد.

سیستم ترمز موتور سیکلت Souo S2000 GL ساخت شرکت Brembo می باشد که برای دستگاهی با این اندازه و وزن مناسب است. این موتورسیکلت دارای صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی است و از سیستم های ایمنی دیگری مانند هشدار برخورد از عقب و تشخیص نقطه کور بهره می برد. شیشه جلو با قابلیت تنظیم الکتریکی، گرمکن صندلی ها، 118 لیتر فضای بار و سیستم صوتی با هشت بلندگو از دیگر ویژگی های این دوچرخه است.