مایکروسافت تغییر نام نه‌چندان جالب دیگری را این‌بار برای سرویس Image Creator در بینگ انجام داده است. این قابلیت که با DALL-E 3 کار می‌کند، اکنون Image Creator from Designer نام دارد.

مایکروسافت بامداد امروز سرویس اشتراکی جدیدی با نام Copilot Pro را رونمایی کرد که قیمت آن مانند ChatGPT Plus ماهانه ۲۰ دلار است. همچنین، این شرکت گفت که اکنون محدودیت ۳۰۰ نفره‌ی Copilot برای مایکروسافت ۳۶۵ برداشته شده است. جدا از تغییر نام، تغییرات چندانی در قابلیت‌های Image Creator دیده نمی‌شود.

مایکروسافت در بیانیه‌ی رسمی می‌گوید: «اکنون برنامه‌ی Image Creator from Designer با بوست روزانه‌ی ۱۰۰ عددی، جزئیات بیشتری را در تصاویر ایجاد‌شده ارائه می‌دهد و دستورها را سریع‌تر اجرا می‌کند و فرمت افقی منظره را نیز برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد.»

بیشتر بخوانید

به‌نظر می‌رسد مایکروسافت برای تغییر نام محصولات خود برنامه‌ی گسترده‌ای دارد و این رویکرد برای کاربران گیج‌کننده خواهد بود. آن‌ها مثلاً برنامه‌ی Bing Chat را به Copilot with Bing و نسخه‌ی موبایل مرورگر اج را به Microsoft Edge: AI Browser تغییر دادند. آفیس ۳۶۵ نیز در سال گذشته به مایکروسافت ۳۶۵ تبدیل شد.