یک گوشی تاشو OnePlus مدت هاست که به تاخیر افتاده است، به خصوص اکنون که هر برند اندرویدی دیگری یک محصول تاشو در کارنامه خود دارد. به نظر می رسد در ماه آگوست با گوشی تاشو OnePlus آشنا خواهیم شد. اما اطلاعات زیادی در مورد این دستگاه وجود ندارد و همه چیز از جمله نام واقعی آن را به حدس و گمان سپرده است.

برخی می گویند که OnePlus Fold نام دارد، در حالی که برخی دیگر آن را OnePlus V Fold می نامند. اکنون، یکی از کارشناسان داخلی نشان می‌دهد که OnePlus می‌خواهد توجه همه را با نامیدن تلفن چیزی غیرعادی جلب کند.

مکس جامبور می گوید وان پلاس رویکرد متفاوتی برای نام گذاری اولین گوشی تاشو خود در پیش گرفته است. ظاهرا این شرکت به جای اینکه آن را OnePlus Fold بنامد، از OnePlus Open استفاده خواهد کرد. این یک انتخاب غیرمعمول است، اما می تواند راهی برای وان پلاس باشد تا گوشی تاشو خود را از رقبا متمایز کند. اگر این نام را دوست ندارید، خیالتان راحت می شود که بدانید این شرکت نام های دیگری مانند OnePlus Wing، OnePlus Edge، OnePlus Prime و OnePlus Peak را نیز در نظر گرفته است.

اگرچه این نام ممکن است خیلی فانتزی به نظر نرسد، اما باز هم بهتر از نام های معمول “Fold” و “Flip” است. گزارش اخیر نشان می دهد که وان پلاس ممکن است اولین گوشی تاشو خود را در تاریخ 19 آگوست یا قبل از آن رونمایی کند.

شایعات حاکی از آن است که این گوشی تاشو دارای صفحه نمایش اصلی OLED 8 اینچی QHD+ تاشو با پنل 6.5 اینچی FHD+ OLED ثانویه خواهد بود. عاقلانه نیست که تراشه کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 را روی دستگاه فرض کنیم. همچنین گزارش هایی وجود دارد که نشان می دهد این گوشی تاشو می تواند به Oppo Find N3 تغییر نام دهد که باید در انحصار بازار چین باقی بماند. همچنین شایعه شده است که گوشی تاشو OnePlus از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند.

در اخبار مرتبط، هفته گذشته یک تصویر رندر از گوشی تاشو OnePlus منتشر شد. اکنون، استیو همرستوفر، افشاگر صنعت (معروف به onleaks) برگه کامل مشخصات OnePlus V Fold را به اشتراک گذاشته است.

این برند قبلا تایید کرده است که گوشی های تاشو خود را در سه ماهه سوم سال جاری با شایعه عرضه در ماه آگوست عرضه خواهد کرد. طبق اطلاعات منتشر شده، OnePlus V Fold دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز در پنل بیرونی خواهد بود. در داخل، این گوشی تاشو دارای یک صفحه نمایش بزرگ 7.8 اینچی AMOLED با وضوح 2K و نرخ رفرش 120 هرتز است. رندرهای فاش شده یک فرم بلند و حاشیه های نازک اطراف نمایشگر را نشان می دهند.

در بخش تصویربرداری، سیستم دوربین سه گانه پشت OnePlus V Fold شامل یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض 48 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 64 مگاپیکسلی است. جزئیات دقیق زوم اپتیکال ناشناخته باقی مانده است. برای دوربین سلفی، نمایشگر اصلی دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی خواهد بود، در حالی که صفحه نمایش داخلی دارای سنسور دوربین 20 مگاپیکسلی است.

ظاهرا OnePlus V Fold از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 در بخش سخت افزار قدرت می گیرد. این دستگاه تا 16 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. گفته می شود این گوشی تاشو از یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی پشتیبانی می کند. از نظر نرم افزاری، انتظار داریم که OxygenOS 13.1 مبتنی بر اندروید 13 را اجرا کند.

منبع

به این پست امتیاز دهید