با کامپیوتر خود کار می کنید؟ وقتی پیام جدیدی دریافت می کنید، نیازی به برداشتن آیفون خود ندارید. برنامه های Phone Link مایکروسافت و Unison اینتل از iMessage اپل پشتیبانی می کنند، اگرچه هر دو به ویندوز 11 نیاز دارند.

من از iMessage اپل برای ارسال و دریافت پیام‌های متنی در آیفون خود استفاده می‌کنم، اما اگر پشت رایانه‌ام باشم، نوشتن و پاسخ دادن به متن‌ها با استفاده از صفحه کلید، ماوس و مانیتور اغلب آسان‌تر است. بنابراین من با ابزارهایی برای دسترسی به iMessages در هنگام استفاده از ویندوز به شما کمک خواهم کرد.

با iMessages پیام ارسال و دریافت کنید

برنامه Phone Link مایکروسافت که در ویندوز تعبیه شده است، به شما امکان می دهد متون اخیر خود را مشاهده کنید، پیام های جدید ایجاد کنید و به متن های موجود پاسخ دهید. هر متنی که ارسال و دریافت می‌کنید به‌طور خودکار بین رایانه و آیفون شما همگام‌سازی می‌شود، بنابراین می‌توانید یک مکالمه مداوم را در هر دستگاهی دریافت کنید.

Intel Unison برنامه دیگری است که همین ترفندها را انجام می دهد و حتی به شما امکان می دهد شکلک ها و موارد چسبانده شده را از کلیپ بورد ویندوز اضافه کنید. طبق گفته اینتل، Unison فقط روی لپ‌تاپ‌های Evo با پردازنده‌های نسل سیزدهم یا بالاتر کار می‌کند. نام Evo به این معنی است که رایانه الزامات سختگیرانه اینتل را رعایت کرده است و چنین ماشین‌هایی باید دارای برچسبی باشند که نشان دهد این مشخصات را دارند.

خبر خوب این است که بسیاری از مردم گزارش داده اند که می توانند Unison را روی رایانه های قدیمی غیر Evo نصب کنند. من از Unison در لپ‌تاپ‌های نسل یازدهم اینتل غیر از Evo بدون مشکل استفاده کرده‌ام، بنابراین بهتر است این را روی رایانه خود امتحان کنید، حتی اگر مدل قدیمی‌تر باشد.

فقط یک نکته وجود دارد: هیچ یک از برنامه ها از ویندوز 10 پشتیبانی نمی کنند. Phone Link و Intel Unison به ویندوز 11 نیاز دارند. اگر از آخرین نسخه ویندوز استفاده می کنید، در اینجا نحوه استفاده از این ابزارها در متن های خود آورده شده است.

قبل از اینکه بتوانید از Phone Link استفاده کنید، باید از چند چیز در تلفن و رایانه خود مراقبت کنید.

آیفون شما باید iOS 14 یا جدیدتر داشته باشد. برای تایید این موضوع، به تنظیمات بروید، General را انتخاب کنید و روی Software Update ضربه بزنید. به شما گفته می شود که iOS به روز است یا از شما خواسته می شود آخرین به روز رسانی را نصب کنید. سپس به تنظیمات بروید، بلوتوث را انتخاب کنید و تأیید کنید که بلوتوث روشن است.

مایکروسافت در اوایل سال 2023 پشتیبانی آیفون را به Phone Link در ویندوز 11 اضافه کرد. برای اینکه مطمئن شوید سیستم عامل شما به روز است، به تنظیمات بروید، Windows Update را انتخاب کنید و برای بررسی به روز رسانی روی دکمه کلیک کنید. به آخرین به روز رسانی ها اجازه دانلود و نصب را بدهید.

سپس بررسی کنید که از آخرین نسخه Phone Link استفاده می کنید. برای انجام این کار، برنامه مایکروسافت استور را از منوی استارت باز کنید و روی نماد Library کلیک کنید. روی دکمه دریافت به‌روزرسانی‌ها کلیک کنید و به همه برنامه‌های نصب‌شده، از جمله Phone Link در صورت لزوم، اجازه به‌روزرسانی را بدهید.

در نهایت، مطمئن شوید که بلوتوث در ویندوز 11 شما فعال است. به تنظیمات بروید، بلوتوث و دستگاه‌ها را انتخاب کنید و در صورت خاموش بودن سوئیچ بلوتوث را روشن کنید.

از Microsoft Phone Link استفاده کنید

روی دکمه Start کلیک کنید، به All Apps رفته و Phone Connection را از لیست انتخاب کنید. صفحه اول از شما می خواهد که دستگاه خود را انتخاب کنید. روی دکمه آیفون کلیک کنید.

کدهای QR را اسکن کنید

یک کد QR باید در برنامه Phone Link ظاهر شود. دوربین آیفون خود را راه اندازی کنید و کد را اسکن کنید. در آیفون خود، روی پیوند در پایین صفحه دوربین ضربه بزنید تا دستگاه های خود را جفت کنید. اگر به دلایلی نمی توانید کد را اسکن کنید، روی پیوند کلیک کنید تا به صورت دستی بدون کد QR ادامه دهید و این مراحل را دنبال کنید.

در صفحه جفت‌سازی دستگاه‌هایتان، روی Link to Windows ضربه بزنید تا برنامه Link to Windows را دانلود و نصب کنید. پس از نصب برنامه، روی Open ضربه بزنید تا راه اندازی شود. روی Scan QR Code ضربه بزنید و کد نمایش داده شده در برنامه Phone Link را در رایانه خود اسکن کنید. سپس روی Continue ضربه بزنید تا شروع به جفت کردن تلفن و رایانه شما شود.

باید اعلان های جفت شدن را در آیفون و رایانه شخصی ویندوز 11 خود مشاهده کنید، دکمه جفت شدن هر دو دستگاه را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا این دو جفت شوند.

داده ها را در آیفون خود همگام سازی کنید

تلفن شما باید از شما بپرسد که آیا می خواهید رایانه شما اعلان ها را از آیفون شما دریافت کند یا خیر. برای تایید روی Allow ضربه بزنید. به صفحه تنظیمات بلوتوث تلفن خود بروید، روی نماد اطلاعات در رایانه خود ضربه بزنید و سوئیچ‌های نمایش اعلان‌ها، همگام‌سازی مخاطبین و اشتراک‌گذاری اعلان‌های سیستم را روشن کنید. این به شما این امکان را می دهد که به برنامه ها و داده های تلفن خود در رایانه خود، از جمله پیام رسانی، به طور کامل دسترسی داشته باشید و از آنها استفاده کنید.

اتصال تلفن را شروع کنید

صفحه خوش آمدگویی Phone Link باید در رایانه شما ظاهر شود و از شما بپرسد که آیا می خواهید هر بار که وارد ویندوز می شوید برنامه را باز کنید. اگر دارید، کادر را علامت بزنید.

به پیام های اخیر خود دسترسی داشته باشید

برای دسترسی به پیام های متنی آیفون خود در Phone Link، روی عنوان Messages در بالا ضربه بزنید. از آنجایی که اتصال تلفن فعال است، باید تمام پیام هایی که اخیراً برای شما ارسال شده است را مشاهده کنید. در صورت وجود، پاسخ را تایپ کرده و پیام ارسال کنید. سپس می توانید مکالمه را از آیفون یا رایانه خود ادامه دهید و این دو همگام خواهند شد.

یک چت جدید شروع کنید

همچنین می توانید مکالمه جدیدی را شروع کنید. برای این کار یکی از مخاطبین نمایش داده شده خود را انتخاب کنید و سپس متن خود را بنویسید و ارسال کنید. برای چت کردن با شخص دیگری، روی نماد پیام جدید کلیک کنید و نام یا شماره تلفن گیرنده را وارد کنید. پیام خود را بنویسید و ارسال کنید.

از اینتل یونیسون استفاده کنید

  1. Intel Unison را نصب کنید

برای استفاده از Intel Unison، برنامه را از فروشگاه مایکروسافت دانلود و نصب کنید.

برنامه را اجرا کنید و روی دکمه Accept and Continue کلیک کنید. از شما پرسیده می شود که چگونه می خواهید از Unison استفاده کنید. در بخش “Authorize your computer” روی دکمه “Add your phone” کلیک کنید.

تلفن و رایانه خود را جفت کنید

سپس باید از شما خواسته شود که تلفن و رایانه خود را جفت کنید. کد QR را با تلفن خود اسکن کنید و روی پیوند ضربه بزنید تا برنامه تلفن همراه Unison را از اپ استور اپل دانلود و نصب کنید.

برنامه Unison را در آیفون خود باز کنید. روی دکمه «پذیرش و ادامه» ضربه بزنید. تصمیم بگیرید که آیا می خواهید داده ها و آمار خرابی را با اینتل به اشتراک بگذارید. در صفحه بعدی روی Let's Go ضربه بزنید.

سپس از شما خواسته می شود که به برنامه اجازه دسترسی به مخاطبین، کتابخانه عکس، دستگاه های موجود در شبکه محلی و بلوتوث خود را بدهید. اگر می خواهید iMessages ارسال و دریافت کنید، حداقل باید به مخاطبین خود اجازه دهید.

در صفحه بعدی گوشی خود، روی دکمه «اسکن QR Code» ضربه بزنید. کد موجود در صفحه Unison را در رایانه خود اسکن کنید. رشته متنی که روی صفحه ظاهر می شود را تأیید کنید. تلفن و رایانه شما باید به شما بگویند که جفت شدن موفقیت آمیز است. در برنامه آیفون روی Get Started ضربه بزنید.

برنامه Windows Unison را اجرا کنید

در صفحه Get Started در برنامه Windows Unison، روی نماد Send Messages کلیک کنید.

به صفحه پیام ها بروید

در صفحه پیام‌ها، روی نماد ایجاد پیام جدید کلیک کنید. گیرنده را از لیست مخاطبین خود انتخاب کنید یا نام، آدرس ایمیل یا شماره تلفن شخصی که در لیست مخاطبین شما نیست را وارد کنید.

ارسال یک پیام

پیام خود را بنویسید و ارسال کنید. منتظر پاسخ طرف مقابل باشید. سپس می‌توانید مکالمه را در برنامه Windows Unison یا iMessages در آیفون خود ادامه دهید، زیرا متن‌ها بین دو برنامه همگام‌سازی می‌شوند.

  1. یک پیام دریافت کنید

هر پیامی که به آیفون شما ارسال می شود باید در برنامه Unison ظاهر شود. مجدداً می توانید مکالمه را در تلفن یا رایانه خود ادامه دهید.

به این پست امتیاز دهید