نرم افزار حسابداری ارقام سیستمبرای ثبت آسانتر داده های مالی، ارتباط سریع و خودکار با سیستم مالیات دهندگان DDD و همگام سازی اطلاعات با سایر برنامه های حسابداری ایجاد شده است که می تواند گزینه ای کاربردی برای صرفه جویی در زمان و هزینه برای مشاغل باشد.

معرفی نرم افزار حسابداری دیجیتال سیستمی

دیجیت سیستم از سال 1388 به طور رسمی فعالیت خود را با تمرکز بر حوزه نرم افزارهای حسابداری آغاز کرده است و در تلاش است تا با بهره گیری از متخصصین این حوزه محصولات تخصصی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. با هدف همگام سازی و مدیریت یکپارچه “نرم افزار حسابداری شماره سیستم” راه اندازی شده است و به دلیل انعطاف پذیری بالا امکان استفاده از آن در مشاغل مختلف وجود دارد.

نرم افزار حسابداری شماره سیستم برای حوزه های مختلف از جمله پس از فروش خودرو، فروش قطعات یدکی خودرو، هایپرمارکت های حضوری و توزیع آفلاین و مویرگی همراه با حسابداری تولید، فروش و خدمات پس از فروش آسانسور در نظر گرفته شده است. این برنامه ها قابلیت اتصال به سیستم های دیگر مانند سایپا، ایساکو و مدیران خودرو را دارند و به راحتی می توان اطلاعات حسابداری را یکپارچه کرد.

ویژگی های نرم افزار شماره سیستم و ویژگی های عمومی

برنامه های حسابداری برای شماره سیستم برای سیستم عامل ویندوز و از طراحی شده است ویندوز XP به ویندوز 10 و 11 نگهداری می شوند. نسخه سرور این نرم افزارها بر روی ویندوز سرور 2016 اجرا می شود و از پایگاه داده SQL 2017 استفاده می کند. در نتیجه، آنها به راحتی می توانند داده ها را به صورت آنلاین بین چندین دستگاه مختلف همگام سازی کرده و به اشتراک بگذارند.

نصب و آموزش استفاده از نرم افزار حسابداری توسط کارشناسان شماره سامانه و به صورت رایگان انجام می شود. 12 ماه پشتیبانی رایگان را نیز در اختیار مشتریان قرار می دهد. مدیران سیستم می توانند دسترسی هر کاربر را به طور جداگانه در چندین سطح مختلف تعریف کنند، به طوری که دسترسی به عملکردهای مختلف مانند ویرایش، اولین چاپ یا چاپ مجدد صورتحساب فقط برای کارمندان خاصی در دسترس باشد.

نسخه وب سیستم امکان استفاده از راه دور از تمامی عملکردهای نرم افزار را فراهم می کند و به لطف اپلیکیشن مدیر، صاحبان مشاغل می توانند کنترل بیشتری بر جنبه های مختلف حسابداری کسب و کار خود داشته باشند. علاوه بر این، پشتیبانی سایر برنامه های حسابداری برای ورود اطلاعات، مهاجرت به نرم افزار حسابداری ارقام سیستم را بسیار آسان کرده است و کاربران دیگر نگران ورود دستی اطلاعات و اتلاف وقت خود نباشند.

اتصال نرم افزار رقمی سیستم به سامانه مودیان

سامانه مودیان توسط سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان روش رسمی ثبت اطلاعات و صورتحساب ها معرفی شد و مدت قانونی استفاده از آن برای افراد از ابتدای سال جاری و برای اصناف مختلف از ابتدای تابستان تا ابتدای زمستان 1402. استفاده از سامانه فوق برای مودیان الزامی بوده و کلیه مراحل از قبیل ارسال صورتحساب مالیاتی و یا ارزیابی وضعیت مالیاتی شرکت ها و سازمان ها در آن انجام می شود.

متأسفانه، ورود داده ها به سیستم فوق می تواند به یک فرآیند خسته کننده و وقت گیر تبدیل شود. اما خوشبختانه، چهره های سیستم راه هایی برای حل این مشکل برای مشتریان خود ارائه کرده اند. سرویس سامانه مودیان با اتصال نرم افزار حسابداری این شرکت به سامانه مودیان سازمان امور مالیاتی کشور، قادر است اطلاعات مختلف از جمله صورتحساب ها را به صورت خودکار در بانک اطلاعاتی این سازمان ثبت کرده و نیاز به انجام این گونه کارها را بی نیاز کند. به صورت دستی ناگفته نماند که بدون نیاز به اتصال مستقیم به نرم افزار حسابداری امکان ورود مستقیم داده ها به سیستم مودیان نیز وجود دارد.

اتصال نرم افزار حسابداری سامانه به سامانه قرائت اطلاعات فاکتور یا ثبت، تغییر، ابطال و عودت از دیگر کارکردهای سرویس مذکور می باشد. به لیست قابلیت های عملکردی آن.

خرید و نصب نرم افزار حسابداری سیستم

مجوز نرم افزار System Digits Accounting به صورت تک یا چند کاربره در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. علاوه بر این، زیرسیستم های مختلفی برای افزودن توابع پیشرفته تری در نظر گرفته شده است که مشتریان می توانند با استفاده از زیرسیستم ها با توجه به نیاز خود، توابع مورد نظر را به برنامه اصلی اضافه کنند. تمامی خریداران به مدت یک سال از پشتیبانی تلفنی رایگان (در ساعات کاری) برخوردار خواهند شد و می توانند از خدمات باشگاه مشتریان مانند چت آنلاین با کارشناسان شماره سیستم بهره مند شوند.

جهت اطلاع بیشتر از قیمت محصولات و مشخصات دقیق آن ها با شماره های سامانه 06191001314 واحد فروش تماس حاصل فرمایید، ضمنا در صورت تمایل می توانید از کارشناسان بخواهید از نسخه آزمایشی (دمو) استفاده کنند تا پس از ثبت اطلاعات، لینک دانلود برنامه برای شما ارسال می شود.


سوالات متداول کاربران

نرم افزار حسابداری سیستم برای چه شرکت هایی مناسب است؟

نرم افزار حسابداری System Figures می تواند پاسخگوی نیاز اکثر شرکت ها در زمینه های توزیع، تولید، فروش و خدمات پس از فروش باشد.

نرم افزار حسابداری System Digits روی چه پلتفرمی در دسترس است؟

تمامی برنامه ها بر روی دستگاه های ویندوزی قابل نصب بوده و دسترسی به سیستم از طریق نسخه مرورگر (آنلاین)، اپلیکیشن موبایل و ربات تلگرام امکان پذیر است.

آیا می توان نرم افزار حسابداری ارقام سیستم را از راه دور کنترل کرد؟

آره؛ با کمک اپلیکیشن مدیر، وب سیستم و ربات تلگرام نیز می توانید از راه دور و بدون دسترسی فیزیکی به کامپیوترهای اداری از عملکردهای نرم افزار حسابداری استفاده کنید.

آیا می توان از نرم افزار حسابداری سیستم به صورت آزمایشی استفاده کرد؟

آره؛ شما می توانید با تماس با کارشناسان شماره سامانه و یا ثبت اطلاعات خود در سایت شرکت به نسخه دمو دسترسی داشته باشید.