شرکت ردمی به تازگی نسخه سفید رنگ گوشی Redmi Turbo 3 را معرفی کرد که در کنار سایر رنگ های این تلفن هوشمند قرار می گیرد و برای علاقمندان به این رنگ معرفی شد.

Redmi Turbo 3 در ماه آوریل در سه گزینه پیکربندی معرفی شد. در زمان عرضه، نسخه 1999 یوان (280 دلار) دارای 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایتی حافظه داخلی بود. نسخه 325 دلار دارای 12 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه و نسخه 350 دلاری دارای 16 گیگابایت رم + 512 گیگابایت حافظه داخلی بود.  همانطور که در پوستر مشاهده می شود، این سه نسخه اکنون با 100 یوان تخفیف در دسترس هستند. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا قیمت دستگاه دچار کاهش دائمی شده است یا خیر.

تصاویر واقعی از Mirror Porcelain White جدید Redmi Turbo 3 که توسط Zhang Yu به اشتراک گذاشته شده است نشان می دهد که یک قاب سفید در جلو دارد. علاوه بر این، پنل عقب گوشی دارای پنل سفید است. به غیر از نوع جدید سفید، این گوشی در رنگ‌هایی مانند تیتانیوم، تیغه سبز و کریستال مشکی نیز موجود است.

Redmi Turbo 3 دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED است که وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز را ارائه می دهد. در جلو، دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی و پنل عقب آن دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی LYT-600 با پشتیبانی از OIS و لنز 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 فوق عریض است.

گوشی مجهز به اسنپدراگون 8s نسل 3 دارای رم LPDDR5x، حافظه داخلی UFS 4.0 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 90 واتی است. این گوشی با اندروید 14 با مبتنی بر HyperOS عرضه می شود.

گوشی Redmi Turbo 3 در رنگ جذاب سفید از راه رسید

در دیگر خبرها شیائومی بزودی از گوشی تاشو فلیپ خود موسوم به Mix Flip رونمایی خواهد کرد. اکنون اولین اطلاعات این مدل فاش شده که نشان می دهد با گزینه ای برجسته رو به رو هستیم.

در حالی که این برند نشان نداده است که Mix Flip چگونه خواهد بود، تصویری که اخیراً از این تلفن هوشمند به بیرون درز کرده است تأیید می کند که این گوشی دارای یک صفحه نمایش بزرگ با یک جزیره دوربین مستطیلی در بالای آن است. گوشی تاشو دارای دو بریدگی دوربین در عقب خواهد بود.

گفته می شود نمایشگر اصلی دارای حاشیه های فوق العاده باریک است، با این حال، مشخصات دقیق نمایشگر هنوز در دست نیست. گفته می شود، شایعات حاکی از آن است که می تواند وضوح 1.5K را ارائه دهد. در مورد لولا، شیائومی می‌تواند از همان فناوری استفاده کند که در Mix Fold 3 خود استفاده می‌کند، که به آن اجازه می‌دهد تا بیش از 500000 بار را تحمل کند.

در حالی که گزارش‌های اولیه نشان می‌داد که Mix Flip با پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ عرضه می‌شود، که در آن زمان منطقی بود زیرا Mix Fold 3 پریمیومی این برند نیز از این تراشه استفاده می‌کرد. با این حال، به نظر می رسد شیائومی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 را روی فلیپ 3 ارائه خواهد کرد. ما انتظار داریم این تراشه با رم LPDDR5x و فضای ذخیره سازی UFS 4.0 همراه شود زیرا به نظر می رسد شیائومی هیچ گوشه ای از گوشی تاشوی آینده خود نخواهد داشت.

سیستم دوربین در Mix Flip دارای سنسورهای درجه یک مانند Light Hunter 800 سونی برای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور Omnivision OV60A برای دوربین زوم اپتیکال 60 مگاپیکسلی 2X خواهد بود. در حالی که اینها دقیقاً سنسورهای درجه یک پرچمدار نیستند، اما همچنان کاملاً پریمیومی در نظر گرفته می‌شوند، به خصوص LYT800 که یک سنسور از نوع 1 اینچی است.

علاوه بر این، تصویر زنده اخیراً لو رفته از دستگاه دارای لوگوی لایکا است که به این معنی بوده شرکت مشهور دوربین آلمانی در حال کار بر روی بهینه سازی و بهبود سیستم دوربین Mix Flip است. گزارش ها حاکی از آن است که شیائومی قصد دارد Mix Flip را به باتری 4800 یا 4900 میلی آمپر ساعتی مجهز کند. در مقایسه، Galaxy Z Flip دارای باتری 3700 میلی آمپر ساعتی است، در حالی که اوپو Find N3 Flip و ویوو X Flip به ترتیب با باتری های 4300 و 4400 میلی‌آمپر ساعتی عرضه می شوند.

منبع

به این پست امتیاز بدید