Adobe مدل هوش مصنوعی VideoGigaGAN را برای بهبود وضوح ویدیوهای با کیفیت پایین تا 8 برابر وضوح اصلی معرفی کرد. Adobe ادعا می‌کند که VideoGigaGAN نسبت به سایر روش‌های مقیاس‌بندی ویدئو (VSR) برتر است، زیرا می‌تواند جزئیات بیشتری را بدون ایجاد نویز ارائه دهد.

از GAN برای افزایش وضوح تصاویر ثابت استفاده می شود اما با انجام همین کار برای فیلمبرداری با مشکلاتی مانند ایجاد المان های غیر واقعی در اثر لرزش مواجه می شود، از طرفی روش های VSR چنین مشکلاتی را ندارند. اکنون VideoGigaGAN قصد دارد بهترین ویژگی های هر دو روش را ارائه دهد، که به معنای ایجاد ویدیوهای با کیفیت بالا بدون نویز یا سوسو زدن است.

برخی از جزئیات مانند بافت پوست و چین و چروک ها در کلیپ های نمایشی Adobe کاملا مصنوعی به نظر می رسند، اما رندر VideoGigaGAN بسیار طبیعی است. به عبارت دیگر، به راحتی نمی توان گفت که از هوش مصنوعی برای بهبود وضوح این کلیپ ها استفاده شده است.

VideoGigaGAN در حال حاضر در مرحله پیش نمایش تحقیقاتی است، بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که Adobe این فناوری را از طریق نرم افزارهایی مانند Premiere Pro در دسترس کاربران قرار دهد. این شرکت قبلاً یک فناوری بهبود ویدئو دیگر به نام Project Res-Up را در رویداد MAX نشان داده بود که به طور مشابه وضوح تصاویر متحرک (GIF) و ویدیوها را بهبود می بخشد.