شبکه اجتماعی اینستاگرام Threads که به تازگی برای رقابت با توییتر وارد شده است، تنها در چند روز میلیون ها کاربر را به خود جذب کرده است. با این حال، Trades هنوز در مراحل اولیه خود است و از ایرادات زیادی رنج می برد که مطمئناً بسیاری از آنها در آینده برطرف خواهند شد. در این مقاله قصد داریم نگاهی به ۱۲ ویژگی داشته باشیم که در آینده به ترید اینستاگرام اضافه خواهند شد.

بسیاری از کاربران حتی برای آشنایی با Trades وارد این شبکه اجتماعی شده اند، اما از کاستی های آن نسبت به شبکه های اجتماعی رقیب آگاه هستند. آدام موسری، رئیس اینستاگرام که در Threads کار می کند، از این کاستی ها آگاه است و در پست های مختلف به ویژگی هایی که در آینده به Threads اضافه خواهد شد اشاره کرده است.

ویژگی هایی که باید به موضوعات اینستاگرام اضافه شوند

بر اساس صحبت هایی که آدام موسری در مورد Threads داشته است، می توان انتظار داشت که ویژگی های زیر به شبکه اجتماعی جدید Meta اضافه شود.

قابلیت ویرایش

هشتگ ها (هشتگ های فعلی قابل کلیک می شوند)

بین حساب های مختلف جابجا شوید

پست‌های افرادی را که دنبال می‌کنید در فید اصلی نمایش دهید

عملکرد جستجوی بهبود یافته

بخش ترند

نسخه وب کاربردی Threads اینستاگرام

انتخابگر GIF معاملات اینستاگرام

افراد را در عکس ها و فیلم ها تگ کنید

توانایی اصلاح روندها

امکان ترجمه

امکان اشتراک گذاری مستقیم پست های اینستاگرام در Trades

زمان راه اندازی ویژگی های جدید تجارت اینستاگرام فرا رسیده است

موساری به تاریخ انتشار این ویژگی ها و حتی تاریخ احتمالی چنین موضوعی اشاره ای نکرده است. این امکان وجود دارد که پس از مدت ها همه این ویژگی ها به موضوعات اینستاگرام اضافه شود. با این حال، احتمالا به زودی شاهد اضافه شدن آنها به شبکه اجتماعی جدید متا خواهیم بود. البته در کنار ویژگی های فوق باید منتظر پشتیبانی پروتکل ActivityPub از Trades باشیم.