شرکت ناتینگ درنظر دارد چت بات ChatGPT شرکت OpenAI را برای تمامی محصول خود از جمله برند ناتینگ و CMF دردسترس قرار دهد و آنها را به ابزاری کارآمدتر تبدیل سازد.

در ابتدای این ماه، ادغام ChatGPT برای Nothing Ear و Ear (a) عرضه شد و گفته شده که به زودی این شرکت ویژگی را برای تمام محصولات صوتی Nothing و CMF عرضه خواهد کرد. همانطور که وعده داده شده بود، امروز ناتینگ به طور رسمی اعلام کرده است که ادغام ChatGPT برای Ear (1)، Ear (استیک)، Ear (2)، CMF Buds، CMF Neckband Pro و CMF Buds Pro می آید.

گفته می‌شود که کاربران این محصولات صوتی، اپلیکیشن Nothing X خود را در 21 می به‌روزرسانی می‌کنند تا این آخرین ویژگی را برای پوشیدنی‌های خود دریافت کنند. کاربران می‌توانند نسخه صوتی ChatGPT را حتی بدون دست زدن به تلفن هوشمند خود فراخوانی کنند، اگرچه برای استفاده از ادغام ChatGPT هنوز باید با گوشی هوشمند Nothing جفت شوند.

پیشتر برای Nothing Ear و Ear (a)، با ادغام ChatGPT در تلفن های هوشمند Nothing، می توانید یک گزینه حرکتی را در برنامه Nothing X مشاهده کنید که به شما امکان می دهد مکالمه را با چت بات به سادگی با فشار دادن و نگه داشتن هدفون های جدید شروع کنید.   این جدیدترین ادغام تجربه را برای همه کاربران Nothing بهبود می بخشد. فراموش نکنید که برنامه Nothing X خود را در 21 می به روز کنید تا ادغام ChatGPT را برای پوشیدنی Nothing خود دریافت کنید.

چت بات ChatGPT به محصولات صوتی ناتینگ رسید

در دیگر خبرها ناتینگ در نظر دارد بزودی نسل جدید گوشی پرچمدار ناتینگ فون خود را با نام ناتینگ فون 3 معرفی کند. به تازگی محدوده زمانی معرفی و عرضه این گوشی آشکار شد. پیشتر، گزارش جدید Android Headlines، جدول زمانی عرضه Nothing Phone (3) را فاش کرده است. طبق این گزارش، انتظار می‌رود فون (3) در سه ماهه دوم سال 2024، احتمالاً در ماه جولای، رونمایی شود. همانطور که گفته شد، در این گزارش منبعی ذکر نشده است، بنابراین بهتر است این جدول زمانی عرضه را شایعه دانست که نیاز به تایید دارد.

شایان ذکر است که Nothing Phone (2) نیز در جولای 2023 معرفی شد. بنابراین احتمالاً این برند بتواند جانشین خود را در همان زمان در سال جاری عرضه کند. در مورد مشخصات، Nothing Phone (3) می تواند دارای اسنپدراگون 8s نسل 3 باشد که نسبت به پردازنده اسنپدراگون 8+ نسل 1 موجود در فون(2) ارتقا یافته است.

این پردازنده جدید یک نسخه کوچک شده از پردازنده پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 است و برای دستگاه های میان رده و قاتل پرچمدار طراحی شده است. حداکثر فرکانس آن 3 گیگاهرتز بوده و می تواند به 1.5 میلیون امتیاز در AnTuTu برسد. علاوه بر این، موتور هوش مصنوعی Qualcomm برای کارهایی مانند تولید تصویر روی دستگاه نیز دارد.

به غیر از پردازنده، ما همچنین انتظار داریم که در زمینه های دیگر مانند عمر باتری و شارژ سریع نیز پیشرفت هایی داشته باشیم. انتظار می‌رود با نزدیک‌تر شدن به پنجره راه‌اندازی ادعایی، جزئیات بیشتری ظاهر شود، پس با ما همراه باشید. در اخباری مرتبط ناتینگ پیشتر بود که گوشی میان رده ناتینگ فون 2a خود را معرفی کرد. مدلی که مدتها بود شایعاتی درباره آن منتشر می شود و در نهایت برند بریتانیایی از آن رونمایی کرد.

این گوشی میان رده خود را به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه تر برای فون (2) قرار می دهد، اما در مورد ویژگی ها کوتاهی نمی کند. برخی از مشخصات کلیدی را از برادر گران‌تر خود وام گرفته است، از جمله صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی OLED و سیستم دوربین دوگانه 50 مگاپیکسلی. این گوشی همچنین دارای طراحی علامت Glyph در عقب است.

یکی از جزئیات جالب، پردازنده سفارشی مدیاتک Dimensity 7200 Pro است. در حالی که این شرکت ادعا می‌کند 10 درصد راندمان بیشتری ارائه می‌کند، عملکرد دنیای واقعی احتمالاً مشابه Dimensity 7200 یا 7200 Ultra استاندارد است، هر سه از فرآیند تولید 4 نانومتری یکسانی استفاده می‌کنند.

منبع

به این پست امتیاز بدید