به نظر می رسد مشکل جدید اپل آیدی برای بسیاری از کاربران مشکلاتی ایجاد کرده است. برخی از افراد در شبکه های اجتماعی می گویند که از جمعه شب اپل آیدی آنها بدون دلیل خاصی از سیستم خارج شده و قفل شده است، اما این مشکل باعث ایجاد مشکل بزرگ دیگری نیز شده است. در واقع، کاربران باید قبل از وارد کردن مجدد اپل آیدی، رمز عبور جدیدی برای حساب کاربری خود تعریف می کردند.

9to5Mac می گوید اولین گزارش از این مشکل شب گذشته بود. کاربری گزارش داد که اپل آیدی شخصی او بدون هیچ دلیلی به طور خودکار از سیستم خارج شده است. چند ساعت پس از این گزارش، این مشکل در شبکه های اجتماعی بازتاب یافت و کاربران زیادی از بروز این مشکل خبر دادند.

جالب اینجاست که صفحه وب وضعیت سیستم اپل مشکل خروج خودکار کاربران از Apple ID را گزارش نمی کند. این مشکل به قدری گسترده است که برخی از خبرنگاران 9toMac نیز آن را تجربه کرده اند.

برای ورود مجدد یک رمز عبور Apple ID جدید تنظیم کنید

اگر کاربران سعی کنند دوباره با رمز عبور اصلی خود به Apple ID خود وارد شوند، حساب کاربری آنها قفل خواهد شد. سپس آنها باید یک رمز عبور جدید برای ورود مجدد به Apple ID خود تعیین کنند. هنوز دلیلی برای این موضوع ذکر نشده است.

یک مشکل دیگر در تنظیم مجدد رمز عبور جدید وجود خواهد داشت. کاربران همچنین باید رمز عبور سرویس iCloud را بازنشانی کنند. بسیاری از رسانه ها با اپل تماس گرفته اند و در حال بررسی علت این موضوع هستند، اما کوپرتینویی ها هنوز دلیلی برای این موضوع ارائه نکرده اند. ممکن است منشا این مشکل حمله هکری باشد. با این حال باید منتظر بیانیه رسمی کوپرتینویی ها در این زمینه باشیم.