OnePlus برای یک گوشی میان رده نشان CE 4 به روز رسانی سیستم عامل جدیدی به نام OxygenOS 14.0.1.427 را منتشر کرده است. این به روز رسانی باعث بهبود عملکرد و کارایی دستگاه و مهمتر از آن می شود قابلیت های هوش مصنوعی به گوشی میان رده OnePlus Nord CE 4 اضافه می کند.

بر اساس گزارش های منتشر شده، OnePlus با این آپدیت بر روی بهینه سازی الگوهای مصرف انرژی تمرکز کرده است تا کاربران بتوانند در سناریوهای مختلف از عمر باتری طولانی تری برخوردار شوند. علاوه بر تغییرات کلی مربوط به عملکرد دستگاه، به‌روزرسانی OxygenOS 14.0.1.427 به سایر ویژگی‌های خاص نیز می‌پردازد تا تجربه کاربری روان‌تری را تضمین کند. به عنوان مثال، سیستم بلوتوث دستگاه اکنون تنظیمات دقیق تری دریافت می کند و اتصال بی سیم OnePlus Nord CE 4 با سایر دستگاه ها پایدارتر است.

قابلیت های هوش مصنوعی OnePlus Nord CE 4

برای علاقه مندان به عکاسی تغییراتی در نظر گرفته شده است تا سیستم دوربین دستگاه تصاویر واضح تری بگیرد و به طور کلی عملکرد مطمئن تری داشته باشد. یکی از نکات قابل توجه این به روز رسانی، معرفی هوش مصنوعی است پاک کن هوش مصنوعی با این حال، حذف عناصر ناخواسته از یک عکس به سرعت و کارآمد امکان پذیر است. پیش از این گوگل و سامسونگ قابلیت مشابهی را در اختیار کاربران خود قرار داده بودند.

در حال حاضر این آپدیت فقط برای کاربران هندی در دسترس است و وان پلاس قصد دارد در آینده این آپدیت نرم افزاری را در اختیار کاربران بیشتری قرار دهد.