اوایل این هفته، نوکیا یک گزینه رنگ بنفش جدید را برای گوشی هوشمند پایه نوکیا C12 پرو خود معرفی کرد. اکنون این برند به طور رسمی این نوع رنگی جدید C12 Pro را در بازار عرضه کرده است.

نوکیا موبایل هند از طریق توییتر اعلامیه ای منتشر کرد و عرضه رسمی یک نوع رنگ جدید برای نوکیا C12 پرو را تایید کرد. این برند فاش کرده است که نسخه بنفش این دستگاه به زودی با قیمت 6999 روپیه برای خرید در دسترس خواهد بود.

Nokia C12 Pro دارای صفحه نمایش LCD 6.3 اینچی با طراحی ناچ و وضوح HD+ یا 1600 x 720 پیکسل است. منبع تغذیه این دستگاه یک چیپست قدیمی 28 نانومتری Unisoc SC9863A1 است و دارای نسخه اندروید 12 Go است.

یکی از ویژگی های قابل توجه این گوشی هوشمند باتری قابل جابجایی آن است که ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعتی دارد. HMD Global حداقل 2 سال به روز رسانی امنیتی منظم را تضمین می کند، اما هیچ به روز رسانی اندروید تضمین نمی شود. علاوه بر این، این شرکت 12 ماه گارانتی تعویض ارائه می دهد.

از نظر قابلیت های دوربین، نوکیا C12 پرو به دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی مجهز شده است. از وای فای تک باند، بلوتوث 5.2، GNSS، جک 3.5 میلی متری هدفون، اسلات کارت MicroSD و پورت MicroUSB پشتیبانی می کند.

در دیگر اخبار ماه می، نوکیا گوشی هوشمند XR21 Rugged را در بریتانیا معرفی کرد. یک ماه بعد، این دستگاه به بازار ایالات متحده راه یافت. این گوشی هوشمند در حال حاضر به برخی از مناطق اروپایی و همچنین استرالیا رسیده است.

این دستگاه در استرالیا با قیمت 799 دلار استرالیا به فروش می رسد. در آلمان، فرانسه، اسپانیا و هلند، گوشی هوشمند نوکیا XR21 با قیمت 599 یورو در دسترس است. این نسخه دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. در استرالیا، این گوشی هوشمند با یک بلندگوی بی سیم نوکیا 2 و یک شارژر 33 واتی عرضه می شود، در حالی که مشتریان اروپایی با هر خرید نوکیا XR21، یک جفت هدفون نوکیا Clarity رایگان دریافت خواهند کرد.

نوکیا XR21 دارای یک صفحه نمایش سوراخ دار در وسط صفحه نمایش است و این پنل LCD 6.4 اینچی وضوح FHD+ را ارائه می دهد. با نرخ تازه سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 550 نیت، تجربه تماشای لذت بخشی را ارائه می دهد. این صفحه نمایش به گوریلا گلس ویکتوس مجهز شده است و حتی با دست یا دستکش مرطوب از لمس پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند دارای یک اسکنر اثر انگشت و دو دکمه قابل تنظیم است.

منبع

به این پست امتیاز دهید