به گفته مایکروسافت، آزمایش عمومی ویژگی های جدید CoPilot ویندوز 11 متوقف شده است. این شرکت می‌گوید: «با توجه به بازخورد کاربران، ما تصمیم گرفتیم انتشار ویژگی‌های Copilot را موقتاً متوقف کنیم تا بیشتر آنها را بهبود ببخشیم. .

رویداد هوش مصنوعی مایکروسافت در 20 می (31 مه) زمان خوبی برای نشان دادن جزئیات کاملتر در مورد برنامه های آینده این شرکت به نظر می رسد. با شعار «2024; سال محاسبات هوش مصنوعی و معرفی کلید Copilot جدید برای کیبوردها، انتظارات از مایکروسافت افزایش یافته است.

انتظار می رود سرفیس های جدید با پردازنده Snapdragon X Elite عرضه شوند و رقیبی برای MacBook Air M3 اپل و حتی مدل های Pro باشند.

از جمله ویژگی های جدید ویندوز که در دست توسعه است می توان به اپلیکیشن هوش مصنوعی File Explorer اشاره کرد که شباهت هایی با قابلیت تایم لاین قدیمی ویندوز 10 دارد.این قابلیت به کاربران امکان مشاهده فعالیت های گذشته خود را می دهد.

از جمله عملکردهایی که مایکروسافت اخیرا در نسخه پیش نمایش Copilot آزمایش کرده است، می توان به انیمیشن آیکون نوار وظیفه برای نشان دادن آمادگی دستیار هوش مصنوعی و امکان به دست آوردن خلاصه ای از متون هوش مصنوعی با نگه داشتن نشانگر ماوس بر روی آن اشاره کرد. نماد Copilot