جف پو از مرکز تحقیقات فناوری شرکت سرمایه گذاری بین المللی هایتونگ گفت که مشتاقانه منتظر این مجموعه است آیفون 15 در ماه آگوست (مرداد/شهریور) وارد مرحله تولید انبوه خواهد شد و تقریباً در شرف ساخت است. 84 میلیون دستگاه برای نیمه دوم سال 2023. او همچنین اشاره کرد که دستور غذا حداکثر حرفه ای پرچمداران آینده اپل برچسب قیمت گران تری خواهند داشت.

افزایش قیمت آیفون 15 پرو مکس

در مقایسه با آیفون 14 سال گذشته، این مقدار تقریباً می باشد 12 درصد افزایش یافته است، که نشان می دهد اپل انتظار تقاضای بالایی دارد. با این حال، پو هشدار می دهد که از نظر او، آیفون 15 پرو مکس این گوشی با قیمتی گرانتر از آیفون 14 پرو مکس با قیمت 1099 دلار وارد بازار خواهد شد. برخلاف سال گذشته، انتظار می‌رود آیفون 15 پرو مکس دارای ویژگی‌های انحصاری باشد که نسخه 6.1 اینچی پرو فاقد آن است.

برای چندین نسل، نسخه های پرو و ​​پرو مکس آیفون از نظر مشخصات یکسان بوده اند، به جز اندازه صفحه نمایش و باتری. اما این در آینده تغییر خواهد کرد. طبق گزارش های منتشر شده، انتظار می رود دوربین جدید پریسکوپ تنها بر روی آیفون 15 پرو مکس عرضه شود و این دستگاه بهترین سیستم دوربین را داشته باشد.

گزارش پو همچنین اشاره می کند که آیفون 16 از فناوری جدید “Metalens” به عنوان سنسور مجاورت استفاده خواهد کرد. با استفاده از این فناوری، اپل احتمالاً در نسل های آینده می تواند اندازه سخت افزار سنسور Face ID را کاهش دهد. علاوه بر این، آیفون 16 از آخرین استاندارد شبکه WiFi 7 پشتیبانی خواهد کرد.

ما انتظار داریم که اپل در پاییز امسال، احتمالاً در رویدادی در ماه سپتامبر، به طور رسمی از سری آیفون 15 رونمایی کند. علاوه بر ارتقای دوربین، طرفداران آیفون می‌توانند انتظار یک پنل به‌روزرسانی شده برای نسخه پرو با قاب‌های تیتانیومی، یک دکمه جدید به جای سوئیچ قطع صدا و یک پورت USB-C برای انتقال داده و شارژ سریع داشته باشند.