همه شرکت های فناوری در حال حاضر به دنبال راه هایی برای اضافه کردن قابلیت های هوش مصنوعی به خدمات خود هستند. گوگل نیز از این قاعده مستثنی نیست و اخیراً ابزاری جدید برای هوش مصنوعی کمک به تولیدکنندگان محتوا یوتیوب او به کمک به آنها در ساختن ویدیوهای جدید اشاره کرد.

لیست ویژگی هایی که یوتیوب در حال آزمایش است به تازگی به روز شده است و گوگل از «ابزار الهام بخش محتوای استودیو دسکتاپ» نام می برد. این ابزار که در حال حاضر در حال آزمایش است، برای «الهام بخشیدن به محتوا» طراحی شده است تا به سازندگان محتوا در این پلتفرم کمک کند. ایده جدید برای پیدا کردن

ویژگی های ابزار هوش مصنوعی یوتیوب

به گفته یوتیوب، این ابزار جدید هوش مصنوعی می تواند به کاربران کمک کند:

  • نوع محتوا و موضوعی که بینندگان بیشتر مایل به تماشای آن هستند
  • موضوعات خلاقانه جدیدی که قبلا مورد توجه قرار نگرفته و پتانسیل کافی دارند
  • نکاتی برای شروع سریع فرآیند خلاقیت برای سازندگان محتوا

در حال حاضر، تنها کانال‌هایی که ویدیوهای خود را به زبان انگلیسی منتشر می‌کنند بخشی از این آزمایش ابزار جدید هستند، اما در صورت موفقیت، انتظار می‌رود به زودی برای مخاطبان گسترده‌تری عرضه شود.

آزمایش ویژگی‌های جدید در YouTube معمولاً برای مدت زمان محدود و برای گروه محدودی از افراد در دسترس است، بنابراین ممکن است هنوز به این ابزار هوش مصنوعی دسترسی نداشته باشید. با این حال، شما می توانید از طریق پژوهش در بخش YouTube Studio، در دسترس بودن این ویژگی را بررسی کنید.

در زمینه موتورهای جستجو، گوگل با یک رقیب جدی در قالب OpenAI روبرو است که گفته می شود این هفته موتور جستجوی ChatGPT را معرفی می کند. با این حال، این غول موتور جستجو خدمات زیادی مانند یوتیوب دارد که برای آن ابزارهای هوش مصنوعی توسعه می دهد. در اوایل سال جاری، این شرکت ابزار جدیدی را به Creator Studio اضافه کرد که به سازندگان اجازه می‌دهد محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را برای کاربران مشخص کنند.