تقویم جولای مملو از گوشی های هوشمند و گجت های جدید است. Oppo با فهرست کامل سری Reno 10 در وب سایت هندی خود، انتظارات را تقویت کرده است که نشان دهنده عرضه قریب الوقوع آن است. علاوه بر این، یک تیزر هندی آمازون نشان می دهد که هدفون Oppo Enco Air 3 Pro TWS در تاریخ 10 جولای عرضه خواهد شد.

بر اساس این تیزر، Oppo Enco Air 3 Pro که در راه است بسیار شبیه به Oppo Enco Free 3 است که قبلا در چین عرضه شده بود. علاوه بر این، کاربر توییتر Shishir مشخصات احتمالی مطابق با Enco Free 3 را به اشتراک گذاشته است. به نظر می رسد Oppo ممکن است Enco Buds Free 3 را به عنوان Enco Air 3 Pro برای عرضه جهانی تغییر نام دهد.

گفته می شود هدفون آینده Enco Air 3 Pro دارای درایورهای 12.4 میلی متری ساخته شده از الیاف بامبو است. انتظار می رود این هدفون از بلوتوث 5.3 برای اتصال یکپارچه استفاده کند و از کدک های مختلف از جمله LDAC، LC3، AAC و SBC پشتیبانی کند. Enco Air 3 Pro همچنین دارای صدای فراگیر است که تجربه شنیداری را بهبود می بخشد. علاوه بر این، هدست می‌تواند تا ۴۹ دسی‌بل حذف نویز فعال (ANC) و حالت تأخیر کم تقریباً ۴۷ میلی‌ثانیه را برای عملکرد بهینه بازی ارائه دهد.

انتظار می‌رود Enco Air 3 Pro دارای کنترل‌های لمسی راحت باشد که امکان عملکرد آسان و بصری را فراهم می‌کند. علاوه بر این، این هدست می‌تواند از چندین اتصال دستگاه پشتیبانی کند و امکان جابه‌جایی یکپارچه بین دستگاه‌ها را فراهم کند. Enco Air 3 Pro با رتبه IP55 می تواند تا 7 ساعت عمر باتری را با یک بار شارژ کامل فراهم کند، در حالی که کیس شارژ همراه می تواند کل زمان استفاده را تا 30 ساعت افزایش دهد.

در اخبار مرتبط، گفته می شود که پس از عرضه اخیر K11x، برند Oppo در حال ساخت گوشی هوشمند K11 است. اخیراً اطلاعاتی در مورد دستگاه آینده Oppo نشان می دهد که K11 به زودی عرضه خواهد شد. در حالی که تاریخ عرضه رسمی هنوز تایید نشده است، جزئیات به بیرون درز کرده و تصویری منتشر شده است که اطلاعات بیشتری را ارائه می دهد.

بر اساس اطلاعات فاش شده، K11 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با وضوح +FHD و نرخ تجدید 120 هرتز خواهد بود. رندر یک طراحی صفحه تخت با یک سوراخ دوربین در وسط نمایشگر را نشان می دهد. در بخش سخت افزاری، انتظار می رود K11 از چیپست اسنپدراگون 782G و باتری قابل توجه 5000 میلی آمپر ساعتی استفاده کند. علاوه بر این، دستگاه از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند و دارای شارژ سریع و راحت است. متأسفانه جزئیات خاصی در مورد رم، پیکربندی حافظه و دوربین جلو هنوز فاش نشده است.

منبع

به این پست امتیاز دهید