«اسنپ» طی 3 ماه 599 سفر رایگان برای کودکان بیمار تحت پوشش «خیریه پزشکی نوین» فراهم کرد.

این طرح برای کودکان مناطق محروم به ارزش 47 میلیون و 753 هزار تومان برای تسهیل حمل و نقل کودکان مبتلا به بیماری های سخت و همراهان آنها که از مناطق محروم برای درمان به تهران سفر می کنند در نظر گرفته شد.

با کودکان درمان شده عکس بگیرید

جامعه هدف این طرح که منطبق بر ماهیت کسب و کار شرکت اسنپ است، کودکانی هستند که از محل زندگی خود برای درمان به تهران سفر می کنند.
این کودکان و خانواده هایشان اغلب از مناطق محروم هستند و به مراکز درمانی مجهز یا پرسنل پزشکی متخصص در منطقه زندگی خود دسترسی ندارند. اجرای این طرح گامی کوچک در جهت تسهیل تردد این گروه به مراکز درمانی است.

طرح تخفیف 20 درصدی ویژه موسسات خیریه یکی از این طرح هاست که در طول سال برای تسهیل سفر و کاهش هزینه های خیریه اجرا می شود.

معرفی موسسه خیریه پزشکی جدید

ماموریت این موسسه خیریه تامین هزینه ها و منابع مورد نیاز برای درمان کودکان زیر 18 سال و زنان سرپرست خانوار ساکن در مناطق کم برخوردار است. در راستای این هدف، بستر مناسبی را برای همکاری با کادر پزشکی، پرستاری و پشتیبانی برای تشخیص، درمان، مشاوره و راهنمایی تخصصی رایگان فراهم کرده است.

این موسسه خیریه از ابتدای سفر تا بهبودی کامل کودکان بی بضاعتی را که برای دریافت خدمات پزشکی به تهران سفر می کنند همراهی و حمایت می کند.