مجتمع رفاهی معروف Buc-ee در ایالات متحده شامل فروشگاه های زنجیره ای، پمپ بنزین و ایستگاه های شارژ خودروهای برقی، همزمان با روز استقلال ایالات متحده، بزرگترین پمپ بنزین جهان را با مساحت 74000 فوت مربع (6874 متر مربع) افتتاح کرد. ) 120 پمپ بنزین و 350 کارمند در تنسی افتتاح شد.

اگرچه این برند در حال حاضر به دلیل پمپ بنزین های عظیم خود در ایالات متحده شناخته شده است، این پمپ بنزین جدید و رکوردشکن ظاهر شده است. رستوران باربیکیو با سرویس کامل، سرویس های بهداشتی بسیار بزرگ، کارواش و انواع تنقلات به همراه بیش از 350 کارمند در زمینی به مساحت نزدیک به 7 هزار متر مربع.

در رتبه بندی بهترین خدمات مشتری فوربس در سال 2023، Buc-ee در رتبه اول قرار دارد و مشتریان توالت های آن را “فوق العاده”، “افسانه ای” و “بی عیب” توصیف می کنند. یکی از مشتریان نوشت: “وقتی می خواهید از توالت استفاده کنید، مانند قدم زدن در یک گالری هنری است.”

طبق وب سایت این شرکت، Buc-ee در سال 1982 اولین مکان خود را در تگزاس افتتاح کرد و از آن زمان تاکنون بیش از 50 مکان در سراسر ایالات متحده افتتاح شده است.

در حالی که غول تنسی در حال حاضر رکورد بزرگترین پمپ بنزین جهان را در اختیار دارد، Buc-ee’s در حال بازگشت به زادگاه خود در تگزاس برای راه اندازی یک مکان حتی بزرگتر به مساحت 75000 فوت مربع (6967 متر مربع) است که در حال حاضر در دست ساخت است.

این شرکت همچنین اولین شعبه های خود را در بخش شمالی ایالات متحده آمریکا در ایالت های ویسکانسین و کلرادو افتتاح خواهد کرد.