با افتتاح غرفه ایرانسل توسط وزیر ارتباطات، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکامپ رسما آغاز به کار کرد. تست سرعت اینترنت فیبر نوری این شرکت با حضور زارع پور انجام شد و سرعتی در حدود 1 گیگابیت بدست آمد. وزیر ارتباطات در همین راستا ابراز امیدواری کرد که همه مردم ایران در آینده نزدیک این سرعت را تجربه کنند.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی ایرانسل، بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک صبح امروز یکشنبه 13 تیرماه 1402 با حضور وزیر ارتباطات در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی افتتاح شد. در تهران

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه محمدامین آقامیری دبیر شورای عالی فضای مجازی، حسن هاشمی رئیس جمهور نصر کشور، امیرمحمدزاده لاجوردی رئیس سازمان تنظیم مقررات و بسیاری دیگر از مسئولان از غرفه ایرانسل بازدید کردند.

در این بازدید تست سرعت بر روی سرویس جدید اینترنت فیبر نوری ثابت ایرانسل (FTTH) انجام شد و نتیجه نزدیک به 1 گیگابیت بر ثانیه ثبت شد. زارع پور در همین راستا ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک همه مردم ایران این سرعت را تجربه کنند.

لازم به ذکر است سرویس جدید اینترنت پرسرعت ثابت ایرانسل مبتنی بر فیبر نوری در هفتم اردیبهشت ماه سال جاری توسط رئیس جمهور در بابل افتتاح شد.

زارع پور در جریان آخرین فناوری های مورد استفاده در شبکه نسل پنجم تلفن همراه ایرانسل و کاربردهای آن در صنایع و مشاغل قرار گرفت.

بازدید از خدمات دیجیتال و ارتباطی ایرانسل از جمله سرویس تماس تصویری در شبکه نسل چهارم تلفن همراه (ViLTE)، خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی، خودروی متصل و سایر خدمات مبتنی بر فناوری اینترنت اشیا و سایر راهکارهای سازمانی، نسل جدید سوپر ایرانسلمن برنامه و غیره بخشی دیگر از بازدید وزیر ارتباطات و هیئت همراه در غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402 بود.

بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل نیز با حضور در این نمایشگاه از آخرین فعالیت شرکت ها و سازمان های فعال در صنایع الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک بازدید و با فعالان این حوزه دیدار و گفتگو کرد.

ارائه خدمات دیجیتال ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402

غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ 1402 مانند نمایشگاه های گذشته تحت پوشش نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G است و بازدیدکنندگان می توانند موارد مختلف استفاده از 5G را با ایرانسل تجربه کنند.

ابر اپلیکیشن نسل جدید «ایرانسلمن»، تلویزیون اینترنتی «لنز»، سامانه امضای دیجیتال و احراز هویت «یلونام»، سرویس تبلیغاتی هوشمند و دیجیتال «نکات زرد»، بازار API دیجیتال «هاب زرد»، پلتفرم جامع آموزش آنلاین «دانا»، خدمات اشتراک ویدیوی کسب درآمد «راویتو»، سرویس نقد و بررسی ویدیو، بستر جامع انتشار و پخش موسیقی، سرویس آهنگ پس‌زمینه و بستر کسب درآمد برای صاحبان جلوه‌های صوتی «ریتم» و سامانه ایمن دسترسی کودکان و نوجوانان به محتوای مرتبط از خدمات دیجیتال ایرانسل «سیمبا» از جمله مواردی است که در الکامپ 1402 به علاقه مندان به سبک زندگی دیجیتال ارائه و عرضه خواهد شد.

دپارتمان بازرگانی سازمانی ایرانسل در این نمایشگاه خدمات خودروی متصل، سامانه بی سیم ایرانسل «واکه»، سرویس VPN سازمانی، سرویس موبایل سازمانی «MVPN»، سامانه خدمات امنیت شبکه برای کسب و کار، شبکه 5G ویژه کسب و کار و سامانه هوشمند مدیریت ناوگان را معرفی می کند. FMS”. سازمان ها و شرکت ها را ارائه می دهد.

ارائه محصولات نرم افزاری تولید شده توسط ایرانسل جهت استفاده در بخش های منابع انسانی سازمان ها و شرکت ها از جمله سیستم فروش بلیط داخلی iCare، سیستم مدیریت پروژه کلان BDM، سیستم بهبود تعاملات درون سازمانی iShine و سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان IPF از جمله این محصولات است. سایر قسمت های غرفه ایرانسل

شرکت ویستا، بازوی سرمایه گذاری نوپا ایرانسل، در غرفه ایرانسل در این نمایشگاه حضور دارد و میزبان تیم های خلاق و نوآور در اکوسیستم استارت آپی کشور است.

همچنین قسمت دیگری از غرفه ایرانسل به حضور زیرمجموعه های ایرانسل مانند اسنپ و روبیکا اختصاص دارد.

کشف شبکه یکپارچه ارتباطات ایرانسل

ایرانسل در نظر دارد در الکامپ 1402 سرویس «شایا» را به عنوان شبکه ارتباطی یکپارچه ایرانسل معرفی کند، هدف از این سرویس، تحول فضای کسب و کار به ویژه گسترش فرهنگ مشتری مداری است.

این اپراتور در غرفه خود محصولات ارتباطی مانند سیم کارت، تلفن همراه و انواع مودم را عرضه می کند و کارشناسان فروش و ارتباط با مشتری پاسخگوی سوالات احتمالی مشترکان در مورد تجربه کاربری هستند.

یکی دیگر از بخش های غرفه ایرانسل در این نمایشگاه، ارائه آخرین دستاوردهای ایرانسل در حوزه کسب و کار مسئولانه، پایداری و سرمایه گذاری اجتماعی است و علاقه مندان می توانند در خصوص موضوعاتی که ایرانسل روی آنها تمرکز دارد از جمله پایداری کسب و کار با کارشناسان این بخش ایرانسل گفت و گو کنند. ، کاهش شکاف دیجیتال، محیط کار پایدار، کاهش ردپای کربن و … برای بحث.

بازدیدکنندگان از غرفه ایرانسل در نمایشگاه الکامپ می توانند مستقیماً با کارشناسان تیم کاریابی و استخدام صحبت کنند و از آخرین فرصت های شغلی ایرانسل مطلع شوند.

علاوه بر این، ایرانسل در این نمایشگاه حاضر است با شرکت‌های داخلی مختلف گفت‌وگو کند تا برای بومی‌سازی هر چه بیشتر محصولات و خدمات گام بردارد.

بر اساس اعلام این اپراتور، در روزهای برگزاری نمایشگاه، ایرانسل در غرفه خود در سالن 38 در بخش ویژه، علاوه بر امضای تفاهم نامه با سازمان ها و کسب و کارها، سمینارهایی با محوریت هوش مصنوعی، بلاک چین، تحول دیجیتال سازمان ها و صنایع، مسیر یادگیری در برنامه نویسی، فناوری مالی، مدیریت منابع انسانی، توسعه محصول، تبلیغات در دنیای دیجیتال و موارد دیگر، هر روز در چهار زمان مختلف برگزار می شود.

همچنین، این شرکت حامی رویداد همراه «الکام تاکس» است که در روزهای نمایشگاه برای بررسی آخرین تحولات، روندها و چالش‌های اکوسیستم نوآوری ایران در قالب پنل‌ها و سخنرانی‌ها برگزار می‌شود. آکادمی ایرانسل همه روزه در غرفه ایرانسل در سالن 8 و 9 سخنرانی های تخصصی با موضوعاتی مانند تحول دیجیتال، متاورس، هوش مصنوعی و تجزیه و تحلیل داده، بلاک چین و فین تک برگزار می کند.

لازم به ذکر است علاقه مندان به ایرانسل می توانند در روزهای 14 تا 16 تیرماه از ساعت 8 الی 15 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران مراجعه و از سالن 38 و سالن 8 و 9 بازدید کنند.