اپل همواره سعی کرده نظر مشتریان خود را جلب کند و در جدیدترین اقدام تصمیم گرفت تا ارزش خرید و فروش آیفون های قدیمی را برای مشتریان آیفون 15 افزایش دهد.

زمانی که مشتریان هر مدل آیفون 15 را در ایالات متحده و کانادا خریداری کنند، برای مدتی محدود، اپل ارزش مبادله آیفون‌های قدیمی‌تر را افزایش می‌دهد. مارک گورمن از بلومبرگ گزارش می دهد که اپل به زودی با خرید آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو یا آیفون 15 پرو مکس اعتباری را برای آیفون های قدیمی تر ارائه می دهد.

این پیشنهاد برای سایر دستگاه‌های موجود در محدوده گوشی‌های هوشمند اپل، از جمله iPhone 14، iPhone 13 و iPhone SE (نسل چهارم) معتبر نیست. گورمن در برنامه معاملاتی خود به مقادیر جدید آیفون های قدیمی اشاره نکرده است و تا دوشنبه 20 می افزایش نمی یابد و این پیشنهاد تا دوشنبه 3 ژوئن ادامه دارد.

اپل در حال حاضر ارزش های اعتباری زیر را برای آیفون های قدیمی به عنوان بخشی از برنامه تجارت خود ارائه می دهد:

  • آیفون SE (نسل سوم): تا 160 دلار
  • آیفون 13 مینی: تا 270 دلار
  • آیفون 13: تا 300 دلار
  • آیفون 13 پرو: تا 370 دلار
  • آیفون 13 پرو مکس: تا 450 دلار
  • آیفون 14: تا 370 دلار
  • آیفون 14 پلاس: تا 420 دلار
  • آیفون 14 پرو: تا 520 دلار
  • آیفون 14 پرو مکس: تا 630 دلار

تراکنش‌ها را می‌توان در وب‌سایت اپل یا فروشگاه اپل انجام داد، و اعتبار را می‌توان برای خرید محصول جدید اپل اعمال کرد یا روی گیفت کارت اپل برای استفاده بعدی قرار داد. صفحه فروش اپل لیست کاملی از ارزش دستگاه را ارائه می دهد.

خبر دیگر اینکه آیفون 16 در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد و به تازگی جزئیاتی از این سری منتشر شده است که نشان می دهد اپل به زودی تولید نمایشگر این سری را آغاز خواهد کرد.

یانگ افزود که تولید نمایشگرهای آیفون 16 در ماه ژوئن آغاز خواهد شد و همچنین اطلاعاتی در مورد ارقام فروش بالقوه برای سری آیفون 16 ارائه کرد. (16 پلاس و 16 پرو مکس) ممکن است در ابتدا کندتر باشند. با این حال، یانگ پیشنهاد می کند که تابستان آینده می تواند تغییر کند زیرا مصرف کنندگان عمر باتری بیشتر را در اولویت قرار می دهند، ویژگی که معمولاً با تلفن های بزرگتر مرتبط است.

این پیش‌بینی‌ها در کنار عکس‌های لو رفته قبلی از مدل‌های سری آیفون 16 قرار می‌گیرند که باعث شد صحبت‌هایی در مورد بازگشت به طراحی دوربین عمودی آیفون 16 و 16 پلاس، یادآور دوران آیفون X، ایجاد شود.

به نظر می رسد آیفون 16 پرو مکس که در سمت چپ تصاویر فاش شده است، بزرگترین آیفون 16 پرو مکس با نمایشگر 6.9 اینچی باشد که از نمایشگر 6.7 اینچی آیفون 15 پرو مکس فعلی پیشی گرفته است. در اخبار مرتبط، اپل هر ساله نسل جدیدی از گوشی های هوشمند آیفون را معرفی و عرضه می کند. چهار آیفون که مشخصات کلیدی برجسته و طراحی به روز دارند. اپل در حال کار بر روی برخی از ویژگی های هوش مصنوعی برای سری آیفون 16 است.

منبع

به این پست امتیاز دهید