شرکت پوکو زیر برند شیائومی به تازگی آپدیت HyperOS را برای گوشی پوکو X4 GT محبوب سال های گذشته خود منتشر کرد. آپدیتی که ویژگی های جدید به این مدل می دهد.

POCO X4 GT آپدیت HyperOS را با نسخه OS.1.0.1.0ULOMIXM دریافت کرده است. این بروزرسانی 5.3 گیگابایتی، گوشی هوشمند را از MIUI 14 به HyperOS مبتنی بر اندروید 14 می آورد. شماره نسخه در واقع محل انتشار به‌روزرسانی را نشان می‌دهد. واضح است که این آپدیت در حال حاضر در منطقه “Global” منتشر می شود.

اگر هنگام بررسی به‌روزرسانی نرم‌افزار در تنظیمات، به‌روزرسانی POCO X4 GT خود را نمی‌بینید، مدتی به آن فرصت دهید تا به‌روزرسانی کاملاً منتشر شود. شیائومی معمولاً به‌روزرسانی‌ها را به طور همزمان برای همه کاربران منتشر نمی‌کند. ممکن است مدتی طول بکشد تا در دستگاه شما ظاهر شود.

توجه داشته باشید که POCO X4 GT در سال 2022 عرضه شد و با اندروید 12 به بازار رسید. با این آپدیت جدید منتشر شده، گوشی به اندروید 14 ارتقا یافته است. این آخرین آپدیت اندرویدی است که POCO X4 GT دریافت می کند، بنابراین بروزرسانی اندروید 15 را دریافت نخواهد کرد.

پوکو X4 GT آپدیت شد

در دیگر خبرها پوکو بزودی سری گوشی F6 را در دو مدل استاندارد و پرو معرفی خواهد کرد. اکنون مدل پرو در سایت آمازون لیست شده و برخی از مشخصات کلیدی آن هم فاش شد.

بنابراین تمرکز اکثر خریداران اکنون ممکن است به قیمت معطوف شده باشد زیرا پوکو به دلیل استراتژی قیمت گذاری رقابتی خود شناخته شده است. به نظر می‌رسد که لازم نیست مدت زیادی برای آن منتظر بمانید، زیرا Sudhanshu Ambhore، منبع خبر، به طور اتفاقی به چیزی که به نظر می رسد لیست اولیه Poco F6 Pro در آمازون است، رسیده است.

اگرچه این لیست تنها نسخه سطح بالا را با 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی بزرگ نشان می دهد، اما قیمت آن کاملاً چشمگیر است و 619.90 یورو. این حتی کمتر از قیمت اولیه پوکو F5 Pro سال گذشته است که پیکربندی 12/512 گیگابایتی آن با قیمت 649.90 یورو عرضه شد. بنابراین نوع پایه F6 Pro احتمالاً قیمت بسیار تهاجمی خواهد داشت.

علاوه بر قیمت، لیست آمازون شایعات قبلی در مورد مشخصات پوکو F6 Pro را تأیید می کند. انتظار می‌رود این گوشی دارای پردازنده کوالکام Snapdragon 8 Gen 2 و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی باشد که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند. شایعه شده که این مدل یک پنل WQHD+ با نرخ نوسازی نرم 120 دارد. همچنین دارای حداکثر روشنایی 4000 نیت برای دید عالی در شرایط روشن در فضای باز است.

وقتی صحبت از سیستم دوربین به میان می‌آید، گزارش ها نشان می‌دهد که Poco F6 Pro از یک سیستم دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که توسط یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی هدایت می‌شود. اگرچه جزئیات در مورد سایر دوربین ها کمیاب است، اما آنها می توانند یک حسگر فوق عریض و ماکرو باشند. برای سلفی و تماس های ویدیویی، یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو وجود خواهد داشت.

جالب اینجاست که در اطلاعات فاش شده اشاره شده است که Poco F6 Pro به جای آخرین پوسته HyperOS شیائومی با رابط کاربری MIUI 14 از پیش نصب شده عرضه خواهد شد. به نظر می رسد اشتباه تایپی باشد، زیرا منطقی نیست که گوشی با MIUI همانطور که HyperOS در حال حاضر حدود ماه است عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید