شیائومی در تلاش بوده تا روز به روز گوشی های خود را به هایپر او اس آپدیت کند و در همین راستا بالاخره آپدیت هایپر او اس را برای گوشی پوکو اف 4 منتشر کرد.

به گزارش Gizmochina، آپدیت جدید HyperOS با کد سیستم عامل 1.0.1.0.ULMMIXM برای کاربران Poco F4 در دسترس است. آپدیت منتشر شده برای گوشی پوکو مبتنی بر اندروید 14 است.

گیزموچینا

شیائومی با آپدیت تعداد زیادی از گوشی های خود به هایپر او اس در تلاش است تا علاوه بر سفارشی سازی های بیشتر، تجربه کاربری روان تری را در اختیار کاربران قرار دهد. به روز رسانی جدید به کاربران اجازه می دهد تا صفحه قفل و ویجت های انیمیشن را شخصی سازی کنند.

برخی از کاربران ممکن است هنوز اعلان آپدیت HyperOS جدید را دریافت نکرده باشند. این به دلیل سیاست انتشار آپدیت منطقه ای است و کاربران باید منتظر انتشار آپدیت جدید برای منطقه خود باشند.

در حال حاضر، تنها کاربران طرح Mi Pilot به‌روزرسانی HyperOS را دریافت کرده‌اند. آپدیت کلی مدتی بعد منتشر خواهد شد.

حجم آپدیت HyperOS جدید برای Poco F4 حدود پنج گیگابایت است و شامل آخرین وصله‌های امنیتی تا ماه می است.

Poco F4 دو سال پیش معرفی شد. قلب تپنده این گوشی پردازنده اسنپدراگون 870 است که همچنان از پس بسیاری از وظایف بر می آید. انتشار آپدیت جدید برای این گوشی ممکن است خرید گوشی جدید را برای کاربران غیر ضروری کند. پوکو اف 4 با اندروید 12 عرضه شد و در نهایت به اندروید 14 آپدیت خواهد شد.