سامسونگ در حال حاضر شروع به انتشار تصاویر تبلیغاتی گلکسی S23 FE در هند کرده است. اولین نسخه Fan Edition Galaxy Buds این شرکت در وب سایت رسمی آرژانتین مشاهده شد.

اینها تنها دو دستگاه FE نیستند که برند کره جنوبی برای آنها آماده شد. دو مدل گلکسی تب FE نیز موجود است. آنها به سری Tab S9 که در جولای امسال عرضه شد، خواهند پیوست. این دستگاه ها برای اولین بار دو ماه پیش در رندرهای لو رفته مبتنی بر CAD رویت شدند و ماه گذشته تقریباً وجود آنها تأیید شد. اکنون Tab S9 FE و S9 FE+ در تصاویر بازاریابی لو رفته رویت شده اند.

آخرین افشا توسط Winfuture ارائه شده است. تصاویر بازاریابی به ما نگاه بهتری از تبلت های FE آینده می دهد. آخرین گزارش تا حد زیادی مطابق با رندرهای اولیه مبتنی بر CAD است به جز یک تفاوت قابل توجه. Galaxy Tab S9 FE و S9 FE+ با یک بدنه فلزی دیده می شوند.

مدل نخست در مقایسه با دومی کوچک تر به نظر می رسد. حاشیه های نمایشگر در هر دو دستگاه نامتقارن و مشابه هستند. رندرهای بازاریابی نشان می دهد که S-Pen به صورت مغناطیسی به لبه سمت راست تبلت ها متصل می شود. هیچ نوار عمودی در زیر سنسور دوربین در پنل عقب وجود ندارد. S9 FE دارای یک دوربین تک لنز در عقب است در حالی که مدل پلاس دارای سنسور دوگانه در عقب خواهد بود. هر دو فاقد فلاش LED هستند.

در مورد مشخصات اصلی، سامسونگ Galaxy Tab S9 FE به صفحه نمایش 10.9 اینچی مجهز است در حالی که FE+ دارای صفحه نمایش 12.4 اینچی. طبق گزارش‌ها، هر دو این دستگاه‌ها از پردازنده Exynos 1380 بهره می‌برند. مدل FE حداکثر تا 8 گیگابایت رم دارد، در حالی که FE+ حداکثر ظرفیت 12 گیگابایت رم را ارائه می دهد و هر دو تا 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهند.

گزارش جدید همچنین نشان می دهد که Tab S9 FE و S9 FE+ به ترتیب از 529 یورو و 699 یورو شروع خواهند شد. همچنین یک نسخه 5G از دستگاه وجود خواهد داشت که 100 یورو بیشتر قیمت خواهد داشت.

تبلت Galaxy Tab S9 FE در نزدیکی

در اخباری دیگر رونمایی از سری گلکسی اس 24 سامسونگ چند ماه دیگر صورت می گیرد، اما جزئیات در مورد مشخصات آن همچنان از طریق اخبار جدید آشکار می شود. در چنین مواقعی از اطلاعات افشاگر معروف @UniverseIce در X.com (که قبلاً Twitter.com نام داشت) جزئیاتی در مورد لنز Periscope و Telephoto سامسونگ Galaxy S24 Ultra بدست آمد. او پا را فراتر گذاشت و حتی آن را با دوربین Xiaomi 13 Ultra مقایسه کرد.

Galaxy S24 Ultra قرار است دارای یک لنز تله فوتو استاندارد 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و یک لنز پریسکوپ 50 مگاپیکسلی با سایز پیکسل 0.7 میکرومتر و فرمت اپتیکال 1/2.52 اینچ باشد. در مقایسه با Xiaomi 13 Ultra که دارای همان لنز 50 مگاپیکسلی تک سنسور تله فوتو و پریسکوپ اصلی است که فرمت اپتیکال 1/2.52 اینچی و سایز پیکسل 0.7 میکرومتر را ارائه می‌کند، پیکربندی دوربین Galaxy S24 روی کاغذ ضعیف به نظر می‌رسد.

اگر درست باشد، پس سامسونگ واقعاً باید در برنامه های خود برای پرچمدار بعدی تجدید نظر کند. با این حال، سامسونگ اخیرا گزارشی منتشر کرده است که در آن لنز اولیه پیشرفته و بهبود یافته 200 مگاپیکسلی در گوشی هوشمند آینده را تایید می کند. جزئیات زیادی وجود دارد که حاکی از برنامه های سامسونگ برای تجدید نظر در استفاده از تراشه اگزینوس در پرچمدار آینده است.

علاوه بر این، گوشی هوشمند پیشتر گواهی 3C را دریافت کرده که نشان دهنده وجود شارژ سریع 4 واتی است. این گوشی هوشمند احتمالاً با اسنپدراگون 8 نسل 3 برای Galaxy یا Exynos 2400 در مناطق مربوطه عرضه خواهد شد. می تواند تا 2 ترابایت فضای ذخیره سازی و 16 گیگابایت حافظه رم داشته باشد. ابعاد این گوشی هوشمند 162.3 در 79 در 8.6 میلی متر خواهد بود.

گفته می شود سامسونگ گلکسی اس 24 دارای پنل 6.78 اینچی Dynamic AMOLED LTPO با نرخ رفرش 120 هرتز است. همراه با دوربین عقب (جزئیات بالا)، یک سنسور 12 مگاپیکسلی جلو برای سلفی و تماس ویدیویی وجود خواهد داشت. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 45 واتی عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که این محصول با پوشش تیتانیوم و مقاومت IP68 در برابر آب و گرد و غبار عرضه شود.

منبع

به این پست امتیاز بدید