انتظار می رود سامسونگ به زودی یک رویداد اختصاصی برای رونمایی از محصولات “Fan Edition” برگزار کند. اینها عبارتند از Galaxy Tab S9 FE، Galaxy Tab S9 FE+ و Galaxy Buds FE. این احتمال وجود دارد که Galaxy S23 FE نیز در کنار این دستگاه ها معرفی شود.

گزارش‌های اخیر جزئیاتی را در مورد هدفون Galaxy Buds FE که مقرون به صرفه‌ترین هدفون TWS سامسونگ خواهد بود، فاش کرده است. گزارش جدیدی که توسط Winfuture.de ارائه شده تصاویر جدیدی از Galaxy Buds FE را به بیرون درز کرده است. همچنین جزئیات جدیدی در مورد هدفون به اشتراک گذاشته است.

بر اساس این گزارش، Galaxy Buds FE در دو رنگ خاکستری گرافیتی و سفید عرضه خواهد شد. طراحی ساده‌تری در مقایسه با مدل‌های برتر مانند Galaxy Buds 2 Pro و Buds 2 دارد. پوسته بیرونی هدفون گلکسی بادز FE دارای یک ناحیه حساس لمسی مشخص شده برای کنترل پخش رسانه با ضربه زدن ساده انگشت است. در داخل Galaxy Buds FE، سامسونگ یک درایور صوتی 12 میلی متری را ادغام کرده که بر عملکرد باس بهبود یافته تاکید دارد.

در حالی که اطلاعات مربوط به عمر باتری گلکسی بادز FE فاش نشده باقی مانده است، این هدفون ها از طریق پین های استاندارد pogo واقع در یک کیس شارژ، که می تواند از طریق درگاه USB-C به منبع تغذیه متصل شود، انرژی می گیرد. متاسفانه، این گزارش هیچ اطلاعاتی در مورد سایر مشخصات Buds FE ندارد. از آنجایی که این یک محصول مقرون به صرفه خواهد بود، سامسونگ ممکن است از برخی ویژگی های سطح بالا مانند ANC در Buds FE صرف نظر کند.

در ایالات متحده، قیمت های خرده فروشی پیشنهادی سازنده رسمی در حال حاضر 99.99 دلار ذکر شده است، در حالی که خرده فروشان اروپایی 88.90 یورو را پیشنهاد می کنند.

 

هدفون Galaxy Buds FE در راه است

در دیگر خبرها سامسونگ در حال کار بر روی گوشی هوشمند A15 است. انتظار می رود این گوشی به عنوان جانشین گلکسی A14 وارد بازار شود. اکنون، محصول آینده در رندرهای لو رفته با کیفیت بالا رویت شده است که طراحی آن را از همه زوایا نشان می دهد.

مشخصات کلیدی دستگاه نیز فاش شده است. این اطلاعات توسط استیو همرستوفر با نام مستعار Onleaks به اشتراک گذاشته شد. طبق رندرهای فاش شده، گلکسی A15 سامسونگ دارای فرم فاکتور جعبه ای است. دکمه های روشن/خاموش و تنظیم صدا در سمت راست قرار گرفته اند که اولی به عنوان اسکنر اثر انگشت مورد استفاده قرار می گیرد. قابل ذکر است که قاب سمت راست دستگاه نیز دارای برآمدگی است. پنل پشتی دارای سه سنسور دوربین بدون ماژول به صورت عمودی بوده و طراحی شبیه به پرچمداران قبلی گلکسی اس دارد.

در قسمت جلو، سامسونگ گلکسی A15 دارای یک بریدگی بوده که به نام صفحه نمایش Infinity-U نیز شناخته می شود. سایز صفحه نمایش 6.4 اینچی است و حاشیه پایینی کمی ضخیم‌تر است. در قسمت پایین گوشی یک پورت USB-C، یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون و یک شبکه بلندگو قرار دارد. از نظر ابعاد، سامسونگ گلکسی A15 دارای ابعاد 160.2 در 76.8 در 8.4 میلی متر است. با برآمدگی قاب، عرض از 76.8 میلی متر به 77.4 میلی متر افزایش می یابد.

مشخصات اصلی سامسونگ گلکسی A15 فعلا در دست نیست. می توان انتظار داشت که جزئیات بیشتری در روزهای آینده منتشر شود. در اخباری دیگر رونمایی از سری گلکسی اس 24 سامسونگ چند ماه دیگر صورت می گیرد، اما جزئیات در مورد مشخصات آن همچنان از طریق اخبار جدید آشکار می شود. در چنین مواقعی از اطلاعات افشاگر معروف @UniverseIce در X.com (که قبلاً Twitter.com نام داشت) جزئیاتی در مورد لنز Periscope و Telephoto سامسونگ Galaxy S24 Ultra بدست آمد. او پا را فراتر گذاشت و حتی آن را با دوربین Xiaomi 13 Ultra مقایسه کرد.

منبع

به این پست امتیاز بدید