فعال کردن اولین آهنگ پس‌زمینه به مخاطبین شما امکان می‌دهد به‌جای آهنگ زنگ رایگان هنگام تماس، به آهنگ دلخواه شما گوش دهند. این قابلیت را می توان به روش های زیر فعال کرد فعال کردن انتظار صوتی در تلفن همراه اول ما ملاقات می کنیم

همراه اول برای پاسخگویی به سلایق متنوع مشترکین سیم کارت های ثابت و اعتباری خود، سرویس آوای انتظار را با طیف وسیعی از آهنگ ها ارائه کرده است. اگر سرویس انتظار صوتی خود را فعال کنید، فردی که با شما تماس می گیرد آهنگ مورد نظر شما را در حالی که منتظر برقراری تماس است می شنود.

آهنگ زنگ مورد علاقه در تلفن همراه اول را می توان از طریق پیامک، تلفن گویا، اپلیکیشن My Mobile یا کدهای دستوری فعال کرد.

اگر شما هم به دنبال این هستید نحوه فعال کردن اولین آهنگ پشتیبانبا ما بمان.

آشنایی با سایت آوای آتز

برای فعال سازی صدای انتظار در تلفن همراه اول ابتدا باید کد آهنگ مورد نظر خود را داشته باشید بنابراین ابتدا باید به سایت Sound Waiting مراجعه کنید.

شما می توانید از نزدیک در این صفحه مشاهده کنید 69 هزار موسیقی موجود، آهنگ مورد علاقه همراه اول برای همراهی خودتان را پیدا کنید و کد مربوطه را ببینید.

در این وب سایت می توانید ابتدا صدای انتظار مورد علاقه خود را بر اساس کد یا نام آن جستجو کنید. اگر گزینه خاصی در ذهن ندارید، می توانید یکی از دسته بندی های موجود مانند «موسیقی فیلم»، «سنتی»، «مذهبی»، «پاپ»، «ورزشی»، «کلاسیک» و… را انتخاب کنید. صداهای مورد انتظار..

می‌توانید با کلیک کردن روی هر آهنگ پس‌زمینه به موسیقی‌ای که برای مخاطبینتان پخش می‌شود گوش دهید. کد صوتی، نام نویسنده، دسته بندی و قیمت آن نیز نمایش داده می شود. اگر دوست داشتید می توانید این آهنگ را با کلیک روی گزینه “فعال کردن” فعال کنید.

همچنین در صورت انتخاب گزینه “هدیه” می توانید این صدای انتظار را به همراه اول به هر یک از دوستان خود هدیه دهید تا برای خود فعال کنند.

کد دستوری برای منتظر ماندن برای اولین تلفن همراه

یکی دیگر از راه های فعال کردن سیگنال انتظار در تلفن همراه اول، شماره گیری کد دستوری ویژه است. مشترکین این اپراتور باید با شماره گیری و ارسال کد دستوری #10*221*کد آهنگ، آهنگ پیشواز را در تلفن همراه اول خود فعال کنند.

سپس در مورد فعال شدن آهنگ خوش آمدگویی و مدت زمان آن پیامکی برای شما ارسال می شود.

فعال سازی آهنگ پیشواز سیم کارت همراه اول با اس ام اس

ارسال پیامک روش دیگری برای فعال کردن انتظار صوتی است. مشترکین این اپراتور می توانند با ارسال کد صوتی مورد نظر به شماره ۸۹۸۹ آن را روی سیم کارت همراه اول خود فعال کنند.

سپس یک پیامک برای شما ارسال می شود و از فعال سازی موفقیت آمیز آهنگ پیشواز و مدت اعتبار آن مطلع می شوید.

فعال کردن انتظار صوتی با همراه من

مشترکین اول همار می توانند از طریق اپلیکیشن یا نسخه وب «همراه من» مسیر پشتیبان خود را فعال کنند. پس از ورود با من، گزینه “خدمات” را انتخاب کرده و در صفحه جدید “Voice Waiting” را کلیک کنید.

حال از لیست نمایش داده شده یا جستجو آهنگ خوش آمدگویی مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس بر روی گزینه enable کلیک کنید تا آن صدا برای شما فعال شود.

انتظار صوتی از طریق تلفن گویا را فعال کنید

مشترکین همراه اول می توانند با تماس با شماره گویا 9990 انتظار صوتی همراه اول را فعال کنند. پس از شماره گیری و تماس از طریق تلفن همراه باید به ترتیب کلید 2 و سپس 2 و سپس 1 و سپس 2 و سپس این 1 و سپس 1 را وارد نمایید. .

در نهایت باید کد صوتی مورد نظر را وارد کرده و دکمه مربع را فشار دهید. پس از پایان تماس پیامکی برای فعال سازی آهنگ پیشواز مورد نظر در تلفن همراه اول دریافت خواهید کرد.

سوالات متداول کاربران

آیا ارزش فعال کردن اولین تراک پشتیبان را دارد؟

بله، بسته به آهنگی که انتخاب می کنید، هزینه فعال سازی یک ماهه از اعتبار شما کسر می شود یا به صورت حساب ماهانه شما اضافه می شود.

آیا امکان تغییر صدای در حالت انتظار پس از فعال سازی وجود دارد؟

بله، این ویژگی برای مشترکین همراه اول موجود است.