انتخاب آهنگ پیشواز، یکی از راه‌های شخصی‌سازی کردن ارتباط با افرادی است که با ما تماس می‌گیرند. در ادامه آموزش فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل را با هم مرور خواهیم کرد.

چگونه آهنگ پیشواز برای گوشی فعال کنیم؟ این شاید یکی از پرتکرارترین سؤالات برای مشترکین تلفن همراه باشد. آنهایی که علاقمندند مخاطبین‌شان هنگام تماس، به جای صدای بوق مرسوم، آهنگ دیگری را شنیده و در انتظار پاسخ باشند.

ایرانسل هم این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده تا با روش‌های مختلف از جمله سایت ایرانسل، اپلیکیشن ایرانسل من، شماره گیری کد دستور و پیامک سرویس آهنگ پیشواز خود را فعال کنند. هزینه این سرویس برای کاربران ایرانسل ماهانه 1000تومان است.

در ادامه با راهنمای فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل به شما کمک می‌کنیم تا به خواست خود برسید.

فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل از سایت پیشواز هوشمند

یکی از روش‌های فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل، مراجعه به سایت «پیشواز هوشمند» است. ابتدا وارد سایت ایرانسل شوید و در مرحله بعد در بخش محصولات دیجیتال وارد بخش آهنگ پیشواز شوید. با ورود به این بخش امکان وارد شدن به نسخه وب سرویس مورد نظر در اختیار شما قرار دارد.

در این مرحله با ورود به بخش پیشواز هوشمند، امکان خرید و تمدید هر آهنگی برای شما فراهم خواهد شد. ایرانسل این امکان را در اختیار کاربران خود قرار داده که با خرید آهنگ پیشواز امتیاز بیشتر و در نتیجه شانس بالاتری برای رسیدن به جوایز شگفت‌انگیز را نیز تجربه کنند.

حالا در این مرحله با ورود به بخش آلبومی از آهنگ‌های پاپ به مجموعه بزرگی از جدید‌ترین آهنگ‌ها دسترسی دارید و امکان شخصی‌سازی کردن موزیک پیشواز برای شما فراهم می‌شود.

وارد بخش آهنگ‌ها شوید و آهنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. این امکان در پیشواز هوشمند فراهم شده که کاربر با گوش دادن به آهنگ مورد نظر، دقیقا بخشی را دوست دارد انتخاب کرده و آن را برای آهنگ پیشواز برش بزند.

با رسیدن به این مرحله، بعد از برش زدن بخش مورد نظرتان، روی دکمه تائید کلیک کنید تا آهنگ مورد نظر برای شما فعال شود.

آموزش فعالسازی آهنگ پیشواز ایرانسل با ایرانسل من

اپلیکیشن ایرانسل من لیستی از کدهای دستوری مورد نیاز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. با انتخای گزینه آهنگ پیشواز کد دستوری #777* برای شما در بخش تماس‌هایتان نمایش داده می‌شود.

با شماره گیری کد دستوری آهنگ پیشواز ایرانسل، نام خواننده و آهنگ را میبینید. بعد از ارسال و ثبت کد مورد نظر آهنگ پیشوازی که انتخاب کردید فعال خواهد شد.

فعال‌سازی پیامکی

یکی دیگر از راه‌های فعال‌سازی آهنگ پیشواز ایرانسل، پیامک کردن کد آهنگ مورد نظر به شماره 7575 است. کافیست تا با سیم‌کارت ایرانسلی خود، کد آهنگ مورد تظرتان را به 7575 ارسال کنید و منتظر بمانید تا آهنگ پیشواز شما فعال شود.

برای پیدا کردن کد آهنگ‌های پیشواز هم می‌توانید به صفحه آهنگ پیشواز مراجعه کنید و کد آهنگ مورد علاقه خودتان را پیدا کنید.

سؤالات متداول کاربران

کد دستوری آهنگ پیشواز ایرانسل چیست؟

مشترکین این اپراتور با شماره‌گیری #777* می‌توانند برای فعالسازی این سرویس اقدام کنند. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتر دارید، با ما همراه باشید.

آیا امکان شخصی سازی آهنگ پیشواز وجود دارد؟

بله با استفاده از سرویس «پیشواز هوشمند» این امکان برای مشترکین ایرانسل فراهم شده است.