وب سایت cvbuilder یکی دیگر از پلتفرم های آنلاین رزومه ساز فارسی است. البته از نظر فنی رزومه با رزومه متفاوت است. با این حال، این پلتفرم به وضوح هر دو مورد را پوشش می دهد و به طور خلاصه به تفاوت این دو اشاره می کند.

استفاده از انواع قالب ها در این وب سایت رایگان است. اما نسخه خروجی CV مانند سایر پلتفرم ها دارای واترمارک خواهد بود. علاوه بر این، کاربران می‌توانند بخش‌های مختلف رزومه، از سرفصل‌ها گرفته تا طرح‌بندی رزومه را با توجه به میل خود تغییر داده و سفارشی کنند. در نهایت فایل منبع رزومه در قالب های PDF و Word در دسترس خواهد بود.

از دیگر ویژگی های این پلتفرم می توان به ایجاد نسخه آنلاین در قالب نمونه کار، مدیریت رزومه های متعدد، ایجاد رزومه به زبان های مختلف و … اشاره کرد.

به گزارش وب سایت کاربوم، 1.5 میلیون متخصص ایرانی از رزومه ساز آنلاین این پلتفرم استفاده کرده اند. از ویژگی های رزومه ساز پلتفرم کاربوم می توان به ایجاد رزومه به زبان فارسی و انگلیسی، ایجاد رزومه های متعدد، به اشتراک گذاری رزومه با فرمت های PDF یا HTML اشاره کرد.

همچنین با تعریف کد QR می توانید فرآیند اشتراک گذاری جذاب تری داشته باشید که البته بیشتر مناسب افرادی است که می خواهند آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

نتیجه

بسیاری از رزومه سازان آنلاین یا سایت های رزومه ساز رایگان وجود دارند که تفاوت چندانی با هم ندارند. اما به طور کلی باید امنیت اطلاعات وارد شده خود را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که رزومه ها حاوی اطلاعات شخصی زیادی هستند و اگر به دست افراد سودجو بیفتند، می توانند با استفاده از مهندسی اجتماعی و سناریوهای پیچیده شما را به دردسر بیاندازند.