شرکت وان پلاس به تازگی برای پرچمدار اخیر خود بتا اندروید 15 را دردسترس قرار داد. این بتا برای گوشی تاشو سال گذشته وان پلاس یعنی اوپن هم دردسترس است.

گوگل در آوریل 2024 آپدیت اندروید 15 بتا 1 را برای گوشی های هوشمند پیکسل اعلام کرد. در ابتدا، این بروزرسانی فقط به گوشی های هوشمند پیکسل محدود می شد. با این حال، اکنون وان پلاس نیز به تیم اندروید 15 پیوسته است. طبق اعلامیه اخیر خود، OnePlus اولین آپدیت اندروید 15 بتا خود را برای کاربران وان پلاس 12 و وان پلاس Open منتشر می کند.

OnePlus اکیدا توصیه می کند که این رام را برای کسانی که تجربه توسعه نرم افزار ندارند، فلش نکنید. فلش کردن رام شامل نصب نسخه اصلاح شده سیستم عامل اندروید بر روی دستگاه است. اگر از T-Mobile یا Verizon استفاده می کنید، نمی توانید آن را به اندروید 15 بتا 1 ارتقا دهید، زیرا این اپراتورها سازگار نیستند.

اطمینان حاصل کنید که درصد باتری گوشی هوشمند شما بالای 30 درصد است و حداقل 4 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. نسخه OnePlus 12 باید 14.0.0.610 و پایین تر باشد و فقط شما می توانید آن را ارتقا دهید. در حالی که برای OnePlus Open باید 14.0.0.702 و پایین تر برای ارتقا باشد.

بتا اندروید 15 به وان پلاس 12 رسید

 در دیگر خبرها وان پلاس در نظر دارد بزودی گوشی هوشمند جدیدی را معرفی کند و در این بین روی دیتابیس BIS هند یک مدل جدید رویت شده که انتظار داریم بزودی از راه برسد. برند گوشی‌های هوشمند OnePlus اخیراً از گوشی  Nord CE 4 در بازار هند رونمایی کرده است و همچنین شایعه شده که این برند روی تلفن هوشمند Nord 4 کار می‌کند. گفته می شد که Nord 4 می تواند گوشی هوشمند بعدی OnePlus برای بازار جهانی باشد.

جدا از این، اخیرا Nord CE 4 Lite نیز بخشی از شایعات بوده و گفته می‌شود که این دستگاه به زودی در بازارها عرضه خواهد شد، اگرچه زمان عرضه آن هنوز مشخص نیست. گفته شده بود که Nord CE 4 Lite به پردازنده اسنپدراگون 6 نسل 1 مجهز خواهد شد.

پیشتر یک دستگاه جدید OnePlus در وب سایت گواهی BIS هند با شماره مدل CPH2619 ظاهر شده است. اگرچه این نام از پایگاه داده فاش نشده، گفته می‌شود که این می تواند گوشی هوشمند شایعه شده Nord CE 4 Lite باشد. با این حال، برای دانستن نام دقیق دستگاه باید منتظر توضیحات بیشتری باشیم. در روزهای آینده، ممکن است با جزئیات بیشتری در رابطه با این گوشی هوشمند آینده OnePlus مواجه شویم.

اگر در مورد وان پلاس Nord 4 صحبت کنیم، گفته می شود که این دستگاه نسخه ریبرند Ace 3V است. اگرچه اخیرا گفته شده است که این دستگاه از پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 3 قدرت می گیرد. چند روز قبل یک دستگاه OnePlus در گواهی Eurofins مشاهده شد و فرض بر این بود که گوشی هوشمند Nord 4 باشد، اگرچه نام تایید شده فاش نشد.

در اخباری مرتبط وان پلاس در تلاش است تا سبد محصول خود را گسترش دهد. این برند در تلاش بوده تا گوشی های هوشمند کارآمدی را معرفی و عرضه کند که در نوع خود برجسته است.

 بر اساس جزئیاتی که توسط یک مشاور چینی به اشتراک گذاشته شده، Oppo و OnePlus می توانند گوشی های هوشمند جدیدی را با دوربین های تله فوتو و ماکرو عرضه کنند. در حالی که اولی پیشتر یک تلفن تاشو به سبک فلیپ با این ویژگی های دوربین عرضه کرده است، وان پلاس می تواند گوشی مشابهی را معرفی کند که با گوشی های آینده سامسونگ گلکسی Z Flip و همچنین گوشی های تاشو Razr موتورولا رقابت می کند.

یک مشاور با نام کاربری «Smart Pikachu» در پست Weibo ادعا می کند که Oppo در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند با دوربین تله فوتو و ماکرو است. اطلاعات دهنده همچنین می گوید که گوشی هوشمند پرچمدار OnePlus نیز به همان ویژگی های دوربین مجهز خواهد شد. هر دو شرکت هنوز برنامه‌هایی را برای گوشی‌های تاشو جدید به سبک تاشو اعلام نکرده‌اند.

منبع

به این پست امتیاز بدید