فایرفاکس فوکوس را می‌توان نسخه‌ی مینی و فوق‌تخصصی فایرفاکس درنظر گرفت. این مرورگر کاملاً بر حریم خصوصی تمرکز دارد و بدین‌منظور نیازی به استفاده از برگه‌های حالت خصوصی یا تغییر تنظیمات نیست.

کافی است فایرفاکس فوکوس را روی آیفون خود باز کنید؛ این مرورگر به‌طور پیش‌فرض جلوی ردیابی تبلیغات، ردیاب‌های تحلیل کاربر، ردیاب‌های اجتماعی و محتوا و موارد ضد حریم‌خصوصی دیگر را می‌گیرد. با ضربه‌زدن روی نماد سپر در نوار آدرس Firefox Focus می‌توان مشاهده کرد این مرورگر چند ردیاب را خاموش کرده است. با انتخاب دکمه‌ی Trash نیز می‌توان تاریخچه‌ی مرور را به‌طور کامل پاک کرد.

اگر روی آیفون از وب‌سایت‌های بسیار حساس مثل کیف پول بانکی یا رمزارز خود بازدید می‌کنید، فایرفاکس فوکوس می‌‌تواند گزینه‌ای ایدئال باشد زیرا حریم خصوصی و امنیت را بر هر چیز دیگری اولویت می‌دهد.

کدام مرورگر آیفون برای من بهترین انتخاب است؟

اگر به‌دنبال تجربه‌ای عالی از مرور وب روی آیفون هستید، باید باتوجه به نیازتان یکی از مرورگرهای معرفی‌شده در این مقاله را نصب و از آن استفاده کنید. هرکدام از این مرورگرها برای دسته‌ای خاص از کاربران می‌تواند بهترین انتخاب باشد که این مورد کاملاً به نیاز شما بستگی دارد.

اگر از انواع دستگاه‌های اپل و اکوسیستم این شرکت استفاده می‌کنید، سافاری همچنان بهترین گزینه برای شما خواهد بود اما درصورت استفاده از دستگاه‌های دیگر، کروم و اج نیز انتخاب‌های مناسبی هستند. اگر به پروژه‌ی کرومیوم اعتماد ندارید، فایرفاکس، اوپرا و Brave گزینه‌های جایگزین برای شما خواهند بود. و درنهایت برای حفظ حداکثری امنیت و حریم خصوصی از DuckDuckGo یا فایرفاکس فوکوس استفاده کنید.