DuckDuckGo که یک سرویس موتور جستجو برای رقابت با گوگل ارائه می دهد، مدت زیادی است که روی یک مرورگر اختصاصی کار می کند. این مرورگر سال گذشته به صورت آزمایشی برای مک در دسترس بود و همانطور که Engget می نویسد، کاربران ویندوز هم اکنون می توانند نسخه بتا را دانلود کنند. DocDocGo می‌گوید مرورگر مورد نظر «پرتقاضاترین محصول این شرکت در سال‌های اخیر» است.

به طور پیش فرض، مرورگر DocDocGo از موتور جستجوی شرکت استفاده می کند و دارای یک سری ویژگی های اضافی مانند Duck Player است که از نمایش تبلیغات هدفمند در یوتیوب جلوگیری می کند و اجازه ارائه محتوای توصیه شده بر اساس ردیابی فعالیت های کاربر را نمی دهد. وب مرورگر DocDocGo از هرگونه رهگیری اطلاعات کاربر به منظور نمایش محتوای تبلیغاتی جلوگیری می کند.

DocDocGo می گوید مرورگر آن می تواند چیزهای زیادی در مورد مسدود کردن تبلیغات بگوید. این مرورگر علاوه بر مسدود کردن تبلیغات و کوکی ها، فضای سفیدی را که معمولاً پس از پاک کردن تبلیغات در سایت ها ظاهر می شود را نیز حذف می کند. این مرورگر دارای سیستم مدیریت رمز عبور و حفاظت از ایمیل است.

DocDocGo اولین بار در اواخر سال 2021 مرورگر دسکتاپ خود را به نمایش گذاشت و حدود یک سال بعد نسخه بتا را برای مک منتشر کرد.